خبرگزاری کار ایران

هدایت صفری خبرداد:

پرداخت 54 میلیارد کمک معیشت به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۱۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۵۴ میلیارد تومان کمک معیشت به ۲۵ هزار ۲۹۱ خانوار مددجویان زنجانی در ۱۱ماهه سالجاری پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا هدایت صفری در دیدار با رئیس کل  دادگستری استان زنجان اظهار کرد: تلاش کمیته امداد زمینه سازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق حضور میدانی، تعاملات اثربخش برون سازمانی و کار جهادی و همگانی مردن  کار رسیدگی به اقشار ضعیف  ونیازمند جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 29 هزار خانوار از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، افزود: از مجموع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 25 هزار و 291 خانوار کمک‌معیشت بگیر و دو هزار و 800 خانوار در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

صفری عنوان کرد: در 11ماهه سالجاری بیش از 54میلیارد تومان کمک معیشت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد  استان زنجان پرداخت شده است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر ونیکوکار زنجان در جشن نیکوکاری امسال که با شعار «عیدی برای همه» برگزار شد، گفت: به همت و مشارکت مردم نوعدوست و ولایتمدار زنجان کمک های نقدی وغیر نقدی هم استانیهای سخاوتمند در حوزه‌های مختلف ارتقاء یافته است .

حجت الاسلام صادقی نیارکی  رئیس کل  دادگستری استان زنجان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در رسیدگی به محرومان ونیازمندان گفت: اعتماد مردم به کمیته امدادبزرگترین سرمایه این نهاد مردمی در استان زنجان است و هنر کمیته امداد توسعه کار خیر  در جامعه  ودعوت مردم به انجام کارهای خیر خواهانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز