خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین:

70 درصد از مددجویان کمیته امداد قزوین بانوان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۲

نزدیک 70 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین را بانوان تشکیل می دهند./ 60 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستاها و 40 درصد نیز در شهر ها ساکن هستند.

ایلنا- قزوین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: نزدیک 70 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازقزوین؛ هدایت صفری در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های کمیته امداد استان قزوین در راستای توانمند سازی اقتصادی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت افزود: خدمات و بسته های حمایتی که امروز کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ارائه می دهد، متناسب با نیاز خانواده ها همراه با پیوست فرهنگی است.

وی با بیان اینکه قریب 50 هزار نفر بصورت دائم و 45 هزار نفر ازاقشار نیازمند از تسهیلات این نهاد برخودار می باشند تصریح کرد: 60 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستاها و 40 درصد نیز در شهر ها ساکن هستند و این آمار بیانگر آنست که این نهاد توجه و اهتمام بیشتری به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.

وی هدف از برگزاری همایش ارتقاء سلامت زنان سرپرست خانوار تحت حمایت را بهره گیری از تجارب سایر دستگاه های اجرایی و جذب و هماهنگ کردن آنها با نگرش و رویکرد کمیته امداد و همچنین پرهیز از موازی کاری سازمان ها اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز