خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز زنجان مطرح کرد:

وضعیت خدمات رسانی شرکت گاز در استان زنجان/ وجود بیش از 306 هزار مشترک خانگی

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۸۰

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، این شرکت در حال حاضر به 306 هزار و 113 مشترک خانگی، 22 هزار و 198 مشترک تجاری و یک هزار و 161 مشترک عمده و صنعتی خدمات ارائه می دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، موسی  احمد لو، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، با اعلام این خبر، در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران مفتخر هستیم با اشتراک پذیری از 225 هزار و 941 مشترک شهری و 80 هزار و  172 مشترک روستایی به 306 هزار و 113 مشترک خانگی خدمات ارائه کنیم.

احمدلو ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی و با زحمات کارکنان خدوم گاز زنجان؛ همه 21 شهر استان با 100 درصد جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه از910 روستای دارای سکنه استان 131 پروژه در دست طراحی و 72 طرح در دست اجراست؛ تصریح کرد: با افتتاح طرح های گازرسانی روستایی در دهه فجر امسال و افزایش تعداد روستای بهره مند استان به 540 روستا؛ درصد جمعیت روستایی بهره مند استان به 6/82 افزایش می یابد.

وضعیت خدمات رسانی شرکت گاز در استان زنجان/ وجود بیش از 306 هزار مشترک خانگی

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان؛ اجرای 591 کیلومتر خطوط انتقال گاز، اجرای 6 هزار و 506 کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز و نصب 179 هزار و 841 انشعاب گاز را از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد.

 احمدلو تامین گاز 40 جایگاه CNG در استان زنجان را از دیگر خدمات گاز زنجان به مشترکین اعلام کرد.

وی همچنین با اعلام اینکه در بخش گازرسانی به صنایع زیرساخت های خوبی در استان ایجاد شده است؛ از تحت پوشش قرار دادن یک هزار و 161 واحد صنعتی در استان خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده در این حوزه درصدد پیگیری و دستیابی کامل به هدف جایگزینی گاز طبیعی با سوختهای میان تقطیر در صنایع عمده استان هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان اجرای عملیات خطوط انتقال گاز در نقاط مختلف استان جهت تقویت و تکمیل زیر ساختهای گاز به شهر ها، روستاها و صنایع، گازرسانی به روستاها با هدف تحقق کامل بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز، پیگیری اجرای کامل مصوبه هیات دولت در زمینه گازرسانی به روستاها در قالب اعتبارات بند «ق»، تبصره 2 قانون بودجه سال 93 و صرفه جویی در مصرف سوختهای میان تقطیر را از مهم ترین برنامه های گاز زنجان در سال حمایت از کالاهای ایرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز