خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب؛

فیلم‌های فجر در سینما بهمن و روشا به روی پرده می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۶۵

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فیلم های فجر از ۱۲ تا ۱۸ بهمن در سینماهای بهمن و روشای زنجان اکران می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فیلم های فجر در دو سانس 19 و 21 و 30 دقیقه در سینماهای بهمن و روشای زنجان اکران می‌شود.

به همین منظور روز جمعه 12 بهمن فیلم «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی در ساعت 19 و فیلم «دیدن این فیلم جرم» است به کارگردانی رضا زهتابچیان در ساعت 21 و 30 دقیقه در سینما بهمن و فیلم «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی در سانس 19 و فیلم «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی در سانی 21 و 30 دقیقه سینما روشا اکران می شود.

درروز شنبه 13 بهمن فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سانس اول و فیلم «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده در سانس دوم سینما بهمن و فیلم «سرخ پوست» کاری از نیما جاویدی در سانس اول و فیلم «قسم» کاری از محسن تنابنده در سانس دوم سینما روشا به روی صحنه می رود.

در روز یک‌شنبه 14 بهمن فیلم های «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاوید و «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سانس های اول و دوم در سینما بهمن و فیلم های «آشفتگی» کاری از فریدون جیرانی و «حمال طلا» کاری از تورج اصلانی در سانس های اول و دوم در سینما روشا روی پرده می رود.

روز دوشنبه 15 بهمن هم علاقمندان به فیلم های «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی در سانس 19 و «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی در سانس 21 و 30 دقیقه می توانند به سینما بهمن و علاقمندان به فیلم های «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده در سانس 19 و «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی در سانس 21 و 30 دقیقه به سینما روشا مراجعه کنند.

روز سه‌شنبه 16 بهمن فیلم های «دیدن این فیلم جرم است» در سانس اول و «آشفتگی» در سانس دوم در سینما بهمن و فیلم های «تیغ و ترمه» و «خون خدا» در سانس های اول و دوم در سینما روشا به روی پرده می رود.

همچنین روز چهارشنه 17 بهمن فیلم های «خون خدا» و «تیغ و ترمه» در سانس های اول و دوم در سینما بهمن و فیلم های «حمال طلا» و «دیدن این فیلم جرم است» در سانس های اول و دوم سینما روشا به نمایش درمی آید.

در آخرین روز از اکران فیلم های فجر هم فیلم های سینمایی «قسم» و «حمال طلا» در سانس های 19 و 21 و 30 دقیقه در سینما بهمن و فیلم های «درخونگاه» و «پالتو شتری» در سانس های اول و دوم سینما روشا به روی صحنه می رود.

سینما روشا با همکاری بخش خصوصی برای اولین بار با اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر در زنجان کار سینمایی خود را در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می کند که تا به امروز زنجان بعنوان مرکز استان زنجان با  جمعیت یک میلیون و 57 هزار و 461 نفری دارای یک سینمای فعال بوده است با آغاز فعالیت سینما روشا در زنجان با همکاری بخش خصوصی تعداد سینما های زنجان بعد از تخریب سینما قدس به دو سینمای فعال خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز