خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس کل دادگستری برای نظارت کامل کار عرضه کنندگان کالاهای اساسی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۵۵

حجت الاسلام صادقی نیارکی بر ضرورت نظارت کامل و جدی بر سازمان‌های مرتبط بر اصناف و عرضه کنندگان کالاهای اساسی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نامه‌ای خطاب به  مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان زنجان آورده است، با توجه به مشکلات و نوسانات به وجود آمده در ماه‌های اخیر در بازار و افزایش قیمت بی‌رویه بعضی از کالاها که موجب نارضایتی مردم شریف به ویژه قشر کم درآمد جامعه اسلامی شده است بایستی اقدامات موثر در راستای کاهش قیمت‌ها انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: درخواست پیگیری و توجه به  این قبیل از مشکلات  از سوی مردم و مسئولان استان انتظاری به حق مردم به ویژه نماینده ولی فقیه در استان زنجان، آیت‌الله خاتمی بر ساماندهی امور و  نظارت کامل و جدی به  سازمانهای مرتبط با اصناف و عرضه کنندگان کالاهای اساسی مردم است که در این راستا  اقدام و نظارت اساسی ضروری است.

وی در ادامه یاد‌آور شد: با فعال‌کردن و‌احد نظارت و بازرسی آن اداره کل در سطح استان و همکاری با تعزیرات حکومتی و نظارت قانونی دادستان‌ها  در تمام حوزه‌های قضایی به نحو مستمر اقدام و نتیجه را نیز به این مرجع ارسال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز