خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت توجه حمایت از تعاونی‌ها در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۱۳۲

رئیس کل دادگستری استان زنجان ، تاکید کرد: حمایت از تعاونی ها در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با با مدیر کل اتاق تعاون استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون گفت: اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده که بایستی با حمایت بیشتر از تعاونی ها زمینه را برای خدمت مطلوب تر به مردم فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: هر جا کار به بخش خصوصی واگذار شده است کم کاریهایی صورت گرفته است که با نظارت دقیق می توان جلوی این کم کاری ها را گرفت.

رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: در بوجود آمدن مشکلات برای بعضی از تعاونی ها اکثر سازمانها دخیل هستند، همه ارگانها و سازمانهای زیربط بایستی کارها و اقدامات خودشان را بخوبی انجام دهند تا چنین مشکلاتی بوجود نیاید.

وی ضمن مهم شمردن کار جمعی و گروهی گفت: از مصداق آیه "یدالله مع" الجماعت استنباط می کنیم که کار جمعی و گروهی مهم است و با برکت خواهد بود و تعاون نیز بر همین پایه بنا نهاده شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به تقویت نهاد داوری در اتاق تعاون تاکید کرد و گفت: به رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زنجان دستور داده ام قبل از ارجاع پرونده های با موضوع داوری به شعبات جهت حل این اختلافات مسائل مربوطه ابتدا به داوری ارجاع شوند و اگر آنها بتوانند حداقل 30 درصد این مسائل را از طریق داوری حل نمایند کمک شایانی در جهت کاهش پرونده به دستگاه قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز