خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان :

خروج بی اجازه مدیران از استان ممنوع است/ ضرورت تلاش مسئولین استان برای بومی سازی برنامه ششم توسعه

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۰۲۴

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه همه مدیران باید در جلسات شورای برنامه‌ریزی شرکت حضور فعال داشته باشند ، گفت: ترک مسئولیت و خروج از حوزه استحفاظی مدیران منوط به اجازه است و مدیران حق ندارند بدون هماهنگی از استان خارج شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تأکید بر وظیفه حفظ آرامش در جامعه، گفت: نباید فرهنگ سازی در مسئولیت پذیری را از خود سلب کنیم.

استاندار زنجان، با اشاره به اهمیت  موضوعاتی که در شورای برنامه ریزی مطرح می شود ، ادامه داد:  ارائه بحث ها  دراین جلسه باید توام با کارشناسی باشد.

 حقیقی، با تاکید بر تصویب موضوعات دراین جلسات اجرا این موارد را ضروری دانست و گفت: اولویت اصلی دراین موارد با جلسات اقتصادی  است.

استاندار زنجان، با تشریح اهمیت راه‌اندازی میز خدمت در ادارات برای خدمت برای مردم، گفت: بزرگترین رسالت ما حل مشکلات مردم است.

 وی، همچنین بر اهمیت موضوع ورزش و جوانان تأکید کرد و با بیان اینکه حق نداریم از اعتبارات و بودجه مربوط به جوانان و دانش آموزان و ورزش کم کنیم، خواستار اجرایی شدن قانون تخصیص یک درصد اعتبارات دستگاه ها برای امر ورزش و جوانان شد.

حقیقی اضافه کرد:  مسئولان استان  برای بومی سازی برنامه ششم توسعه تلاش کنند.

در ادامه این جلسه شهرام طهماسبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان ضمن ارائه گزارش عملکرد و جلسات و مصوبات شورای برنامه ریزی استان زنجان از راه اندازی میز خدمت تا نیمه اول دی ماه خبر داد.

در این جلسه مصوب شد با  توزیع اعتبارات بازنشستگان، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 پرداخت خواهد شد و اعتبار مورد نیاز برای بازنشستگان حدود 17 میلیارد و 900 میلیون تومان برای سال 97 به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز