خبرگزاری کار ایران

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب؛

قرارگاه خاتم الانبیا ۳۵۹ پروژه عمرانی و غیرعمرانی درکشور عملیاتی کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۲۷

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا ۲۷۸ پروژه عمرانی و ۸۱ پروژه غیرعمرانی با اعتبار حدود ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی عملیاتی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار ضیاء الدین حزنی در آیین رونمایی از ۷۲ پروژه محرومیت زدایی در سالن جلسات ولایت با تبریک هفته بسیج به مردم زنجان گفت: اگر میلیاردها هزینه عمرانی کنیم ولی نسبت به محرومان بی توجه باشیم، کار ما خروجی نخواهد داشت.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات زهبر معظم انقلاب،که به ازای هر ۲۵۰ نفز خانم و۲۵۰ نفر آقا در کشور باید یک مسجد ساخته شود، افزود: امروز جمعیت استان زنجان یک میلیون و ۱۹۲ هزار نفر است که طبق فرموده رهبر انقلاب باید در استان زنجان ۲۵۰۰ مسجد داشته باشیم؛ در استان زنجان ما نیاز به ساخت مساجد نیست فقط برخی مساجد نیار به نوسازی دارند که ما باید اقدامات لازم را انجام دهیم ؛ در این میان باید حسینیه ها و مهدیه ...همه نقش مسجد را ایفا کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به وجود فقر بهداشتی، معیشتی، مسکن، آبرسانی و راههای مناسب در زنجان از ارسال برنامه پیشنهادی‌محرومیت‌زدایی سال 98 استان اظهارکرد: امیدواریم بودجه مورد نیاز در کمیسیون تلفیق مجلس  به تصویب برسد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا ۲۷۸ پروژه عمرانی و ۸۱ پروژه غیرعمرانی با اعتبار حدود ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی عملیاتی کرده است.  

سردار حزنی گفت : همه ما باید به مردم منفعت برسانیم شایستگی ما مسئولین به میزان رضایتمندی محرومین و مستضعفین نشان می دهد؛لذا هرکسی، پشت هر میزی از میزهای جمهوری اسلامی نشسته است، بداند میخ خدمت گذاری به مردم باید خوب کوبیده شود.

 وی در پایان بیان داشت:  تامین یک هزار جهیزیه برای زوج های جوان زنجانی و پیگیری موضوع احداث مسکن محرومین و معلولین تا پایان سال در استان زنجان را خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز