خبرگزاری کار ایران

احمدی تاکید کرد:

انتظار از استاندار جدید توجه ویژه به اقتصاد استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۲۸

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: اولویت اصلی کشور و استان اقتصاد است و از استاندار جدید انتظار می رود به اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فریدون احمدی امروز دوشنبه 27 آبان ماه در مراسم تکریم اسدالله درویش امیری و معارفه فتح الله حقیقی به عنوان استاندار جدید زنجان، اظهار کرد: درویش امیری در مدت خدمت در استان زنجان صادقانه و خالصانه خدمت کرد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به برکت وجود نماینده ولی فقیه دارای آرامش است،گفت: اولویت اصلی کشور و استان اقتصاد است و از استاندار جدید انتظار می رود به اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان به وجود برخی مشکلات در استان اشاره کرد و گفت: بایستی به ظرفیت های بومی استان توجه شود و استفاده از این نیروها می‌تواند موجب توسعه استان شود.

امام‌جمعه زنجان هم در سخنانی با تقدیر از زحمات درویش امیری استاندار سابق زنجان، گفت: امیر المومنین (ع) برای همه ما معیاری را مشخص کرده اند که مسئولیت ها، ماموریت‌ها و مدیریت ها میدان امتحان هستند، خوشا به حال کسی که پشت سرش را نگاه می‌کند، خدمت و رضایت بندگان الهی قرار دارد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید ما شما را آفریدیم و میدان زندگی برای همه میدان امتحان است، ادامه داد: انسان باید در دو دادگاه تاریخ و عدل الهی پاسخگو باشد.

در ادامه اسدالله درویش امیری، استاندار سابق هم با اشاره به سابقه کاری خود گفت: توسعه، سرمایه گذاری، اشتغال و عمران در جامعه آرام و با ثبات محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به بداخلاقی ها توجهی نداشتم و با تلاش مضاعف به کار ادامه دادم، یادآور شد: به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی تخصیص بودجه عمرانی به کمترین میزان رسید که در این شرایط هزار میلیارد تومان پیمانکاران مطالبه از دستگاه های اجرایی استان زنجان دارند.

استاندار سابق زنجان دو خطه کردن قطار زنجان- قزوین و تهران را یکی از خواسته های مردم زنجان خواند و افزود: تاکنون 350 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته شده است.

به گفته وی، 150 میلیارد تومان در قالب اوراق خزانه پرداخت و در حال حاضر 200 میلیارد تومان بدهکار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز