خبرگزاری کار ایران

در کنگره مهندسی آب و فاضلاب ایران مطرح شد؛

ارائه الگوی سیستمی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۰۱

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دومین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران "ارائه الگوی سیستمی برای ارتباط بین مدیریت دانش و بهره وری منابع انسانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان" را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اردشیر ابراهیمی در در دومین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران ایران، گفت: امروزه بسیاری از شرکت های موفق نسبت به پیاده سازی مدیریت دانش اقدام کرده و به این باور رسیده اند که در سازمان باید به نیروی انسانی به عنوان یکی از سرمایه های فکری مهم توجه شود.

وی، در این کنگره که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شد، تصریح کرد: مدیریت دانش ساختاری سیستماتیک دارد که اجرای موفقیت آمیز آن منجر به بهبود بهره وری شرکت می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به بررسی مدل های مختلف مدیریت دانش ، رویکردی جامع برای پیاده سازی مدیریت دانش، ادامه داد:  نگرش جامع نسبت به شناسایی شاخص های بهره وری نیروی انسانی بر اساس ادبیات تحقیق ، نظر خبرگان ، تجارب و دیدگاه های مدیران شرکت آبفای زنجان است.

لازم به ذکر است معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه خود استفاده از رویکرد سیستمی ، الگویی برای تاثیر متقابل شاخص های بهره وری نیروی انسانی و فرآیند های مدیریت دانش در شرکت آبفای زنجان را ارائه داد.

گفتنی است این کنگره همراه با دومین همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشتی به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز