خبرگزاری کار ایران

معاون حمل ونقل جاده ای استان زنجان خبرداد:

آمادگی کامل راهداران استان زنجان برای مواجه با بارش‌های زمستانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۷۷

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان، گفت : اکیپ های راهداری ، با آمادگی کامل درگردنه ها و ارتفاعات استان مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازنجان، جواد یوسفی امروز با اشاره به اینکه آمادگی کامل تمامی دست اندرکاران راهداری استان در مواجه با بارش‌های برف و کولاک احتمالی در طی هفته جاری وجود دارد ، افزود: 275  دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری مانند برف‌خور، برف‌روب، بلدورز، لودر، گریدر و شن‌پاش تجهیز شده و به  راهدارخانه‌های استان اعزام شده اند .

یوسفی خاطرنشان ساخت : اکیپ‌های راهداری زمستانی استان با بیش از 455 نفر نیروی انسانی در 30 راهدارخانه‌ فعال استان مستقر می‌شوند واین اکیپ‌ها مسئولیت‌هایی مانند برف روبی، نمک پاشی، نظافت علایم، ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در هنگام بارش برف یا سایر موارد را در اسرع وقت به مسافران جاده‌ای بر عهده دارند.

معاون راهداری استان زنجان بابیان اینکه جلسات هماهنگی با روسای ادارات شهرستانهای تابعه اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان صورت گرفته و  تدابیر لازم جهت برقراری ایمنی کامل در سفرهای جاده ای در فصل زمستان اندیشیده شده است، افزود: 30 هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است .

یوسفی ضمن تاکید بر توجه و دقت نظر رانندگان، هشدارها و پیام های صادره از سوی این اداره کل  و همچنین پلیس راه را در فصل زمستان بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران زمستانی تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان زنجان  تلاش می کنند تا محورهای مواصلاتی این استان در مواقع بارش برف و لغزندگی جاده برای آمد و شد وسایط نقلیه باز بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز