خبرگزاری کار ایران

به همت انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان؛

۷۰۴ واحد مسکونی به اقشار محروم زنجان واگذار شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۳۷

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: انجمن خیرین مسکن ساز تاکنون ساخت ۱۲۰۸ واحد مسکونی را در برنامه خود قرار داده که از این تعداد ۷۰۴ واحد مسکونی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سجادصنعتی منفرد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر، گفت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 21 فروردین ماه سال 1358 تشکیل شده است، تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد اعم از روستایی و شهری ازطریق تولید واحداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: به موجب آن معاونت مسکن شهری که یکی از حوزه های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است با مطالعه و شناسایی مناطق مناسب برای احداث مجتمع های مسکونی و تولید انبوه در شهرهای مختلف استان در قالب مسکن محرومین، اقدام به تامین زمین، طراحی، تامین منابع مالی، اجرا، نظارت کمی و کیفی بر اجرا و واگذاری کرده است.

این مقام مسئول به اهم فعالیت‌های حوزه مسکن شهری اشاره کرد و گفت: آماده سازی اراضی، اجرای طرح مسکن مهر؛ ساخت مسکن شهری و انجمن خیرین مسکن ساز از جمله این فعالیت‌هاست.

وی به ساخت اختتام 4002 واحد مسکن مهر در سطح استان اشاره و با تاکید بر احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد از ابتدا تا پایان سال گذشته، خاطرنشان کرد: این بنیاد در سال گذشته شروع به ساخت 50 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در سطح استان نمود.

به گفته صنعتی منفرد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ساخت 133 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن محرومین در سطح استان در سال گذشته آغاز کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به برنامه سال 97 حوزه مسکن شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های عمرانی (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) ازمحل اعتبارات استانی، اجرای پروژه های سرمایه گذاری(پردیس سینمایی)، آغاز ساخت 42 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن محرومین در سطح استان در سال جاری و اجرای پروژه های ورزشی در سطح استان(سالن های بدمینتون شهرهای ابهر و خرمدره از محل اعتبارت استانی) از اقدامات مسکن شهری است.

این مقام مسوول به شروع ساخت 18 واحد اداری و تجاری در قالب پروژه های سرمایه گذاری در سال جاری اشاره کرد و گفت: تامین زمین برای ساخت 67 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در سطح استان در سال جاری و تامین زمین برای ساخت 95 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن  برای اقشار کم درآمد در استان هم از دیگر اقدامات است.

صنعتی منفرد در پایان سخنان خود، با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز با حمایت بنیاد مسکن از سال 86 آغاز به کار کرده و تا کنون ساخت 1208 واحد مسکونی را در برنامه خود قرار داده است، تصریح کرد:  از این تعداد 704 واحد مسکونی واگذار و مابقی واحد ها طـی پروژه های مختــلف در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز