خبرگزاری کار ایران

همزمان با اربعین حسینی در زنجان؛

چهارمین چهلواره نقش شعور با حضور ۱۵۰ هنرمند نقاش و خوشنویس اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۳۴

چهارمین چهلواره نقش شعور همزمان با اربعین حسینی و با حضور ۱۵۰ هنرمند نقاش و خوشنویس در مجموعه تاریخی و فرهنگی شهرداری زنجان «کارخانه کبریت سابق» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، چهارمین چهلواره نقش شعور به همت معاونت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و با حضور 150 هنرمند نقاش و خوشنویس در زنجان برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران به حضور گسترده هنرمندان زنجانی در چهارمین چهلواره نقش شعور اشاره کرد و گفت: این چهلواره با همراهی خانه هنرمندان و همکاران مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری اجرا شد.

مریم شعبانی با بیان اینکه چهلواره نقش شعور از آیین های مهم مذهبی-هنری استان زنجان است، گفت: این چهلواره هنری توانسته در چند سال اخیر جایگاه خوبی در تقویم هنری استان به خود اختصاص دهد.

وی با ابراز امیدواری برای بالا بردن سطح کیفی و کمی این چهلواره در سنوات آتی افزود: امید می رود روزی این چهلواره در سطح ملی و با حضور هنرمندان سراسر کشور در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شود.

دبیر اجرایی این چهلواره هم از حضور 150 هنرمند نقاش و خوشنویس در این چهلواره خبر داد و گفت: با برگزاری چنین جشنواره هایی ما قادر به شناسایی چندین هنرمند شده ایم که سال‌ها قبل هیچ آشنایی با آنها نداشته ایم.

رحمان پرچگانی حضور هنرمندان گمنام در چنین جشنواره هایی را مایه مباهات خواند و گفت: در این فضاها افراد مسیر خود را پیدا می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سطح کارها از نظر حجم و کیفیت کار نسبت به سال‌های گذشته خوب اعلام کرد و گفت: امید می رود با استمرار چنین جشنواره‌هایی گام‌های موثرتری درجهت اعتلای فرهنگ شهر زنجان برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز