خبرگزاری کار ایران

جمال انصاری خبرداد:

79 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان قلع و قمع شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۷۴

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: به استناد احکام صادره قطعی در 6 ماهه نخست سال‌جاری اقدام به قلع و قمع 79 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان شده که سطح 21 هزار و 472 متر مربع را در برمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمال انصاری با اشاره به اینکه تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان عمدتا دیوار، بنا، محوطه سازی و استخر را شامل می‌شود، بیان داشت: بهره‌برداران بخش کشاورزی در مناطق مختلف استان لازم است قبل از هر گونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی خود با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه نسبت به اخذ مجوز تغییر کاربری اقدام کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: سعی شده با تسهیل روند صدور مجوز برای تغییر کاربری‌های مجاز در اراضی کشاورزی کم‌بازده استان، فرآیند مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برابر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی و آیین‌نامه‌های مربوطه و در نهایت با تشخیص ضرورت در کمیسیون تبصره یک ماده یک انجام گیرد.

 انصاری در پایان خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگ‌سازی اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی بین آحاد جامعه و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در استان زنجان، همه ساله اطلاعات و نکات لازم به طرق مختلف از جمله بروشور، پوستر، بنر و برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز