خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد:

اعزام سه تیم جمعیت هلال احمر زنجان جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از اعزام یک تیم امداد و نجات به نجف اشرف، یک تیم امدادرسانی و یک تیم ارتباطات به مرز مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به ایلنا، اظهار داشت: هفت درمانگاه در نجف اشرف برای ارائه خدمات درمانی به زائران مستقر شده است.

وی، با اشاره به اینکه 6 درمانگاه و پایگاه درمانی هم بین نجف و کربلا در عمودهای 285، 707، 1080، 1092، مستشفی حیدریه و مجمع زایران مستقر هستند، تصریح کرد: یک تیم امداد و نجات به نجف اشرف، همچنین یک تیم ارتباطات و یک تیم امدادرسانی به مرز مهران اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، همچنین به آمادگی سه درمانگاه در کاظمین، 15 پایگاه و درمانگاه در کربلا و 2 درمانگاه در سامرا برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: 120 کارتن دارو به ارزش سه میلیارد ریال به ستاد عراق ارسال شده است.

به گفته این مقام مسئول خدمات درمانی مورد نیاز زائران کربلا در چهار مرز زمینی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، همچنین در مراکز مختلف شهرهای نجف و کربلا در چندین مرکز و محل اسکان زائران توسط مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز