خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر زنجان خبرداد:

مردم و مسئولان نسبت به هزینه‌های شورای شهر شبهه دارند/ بزودی شاهد محله‌بندی زنجان خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۰۰

رئیس شورای شهر زنجان، با اشاره به هزینه‌ 300 میلیون تومانی شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: مسئولان و مردم زنجان در این زمینه شک و شبهه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز سه‌شنبه (24 مهر) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اسماعیل دویران، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به هزینه های 300 میلیون تومانی شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: مسئولان و مردم زنجان در زمینه هزینه های شورا با ابهامات و تردیدهایی روبرو هستند.

دویران، با بیان اینکه از این مبلغ 230 میلیون مربوط به دریافتی اعضای شوراها بوده است، ادامه داد: بقیه مبلغ در جلسات و بخش های دیگر هزینه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ، در ادامه با اشاره به عدم دریافتی حقوق‌های نجومی در شورای اسلامی شهر زنجان، افزود: همه اعضای شورا شهر زنجان دارای هزینه های شفاف هستند.

دویران، کل اعتبار شورا را در سالجاری 790 میلیون اعلام کرد و ادامه داد: همه اسناد و مدارک در این حوزه موجود است.

وی همچنین، با اشاره به محله بندی شهر زنجان، با اسامی جدید، ادامه داد: بزودی اصلاحات در این حوزه انجام می‌گیرد و در آینده نزدیک شاهد محله بندی در زنجان با اسامی جدید کارشناسی شده خواهیم بود.

مسعود مراد خانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، نیز در این خصوص با بیان اینکه یکی از اهداف این محله بندی شناخت مردم نسبت محلات شهر است، تصریح کرد: در اسم گذاری محلات باید کاری کرد که در آینده دچار مشکل و تغییر دوباره محله ها با اسامی جدید نباشیم .

سید رحمان احمدی، هم، با اشاره به انتخاب اسامی در این زمینه، اظهار داشت: پیشنهاد می شود، در این حوزه از مردم نظر خواهی شود.

گفتنی است شهردار زنجان، در این جلسه حضور نداشت و نماینده وی در این جلسه اعضای شورای شهر را همراهی می کرد. همچنین سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان هم در بخشی از جلسه شورا حضور داشت.

لازم به ذکر است زنجان سالهاست با پروژه های عظیم اجرا نشده و بارها کلنگ زده شده ای روبرو بوده است که تا به امروز مجموعه مدیریت شهر توان اجرایی کردن این پروژه های بزرگ را در راستای توسعه و پیشرفت زنجان بویژه در هسته مرکزی و قدیمی شهر نداشته است. از جمله این طرح‌ها، پروژه عظیم طرح سبزه میدان زنجان با قدمت دو دهه است که در این روزهای پاییزی چهره شهری نامناسبی به این شهر می بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز