خبرگزاری کار ایران

نجاری به ایلنا خبرداد:

۵ مهر آخرین فرصت ثبت نام در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۹۱

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان گفت: فراخوان ثبت نام از رسانه ها و مطبوعات متقاضی برای شرکت در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان آغاز شده است و علاقمندان تا پایان وقت اداری ۵ مهر برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین نجاری رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در استان زنجان، اظهار کرد: دومین نمایشگاه مطبوعات استان زنجان در سال 94 برگزار شد و علیرغم پیگیری‌های انجام شده از سوی خانه مطبوعات در فاصله زمانی بین این سال‌ها تاکنون نمایشگاهی برگزار نشده است.

نجاری ادامه داد: با نگاه حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و رایزنی با وزارتخانه متبوع سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان همزمان با نهمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان از 9 تا 14 مهر امسال در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برپا می شود.

وی، همچنین با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام رسانه های متقاضی برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات از دیروز منتشر شده است، تصریح کرد: از این رو رسانه ها و مطبوعات علاقمند برای حضور در این نمایشگاه تا پایان وقت اداری فردا چهارشنبه 5 مهر فرصت دارند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان، با بیان اینکه متقاضیان می توانند از طریق ارسال پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی آمادگی خود برای حضور در نمایشگاه مطبوعات استان زنجان را به اطلاع خانه مطبوعات استان برسانند، تصریح کرد: 70 غرفه برای سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان اختصاص می یابد.

وی، با اشاره به اینکه اختصاص غرفه به مطبوعات و خبرگزاری ها در نمایشگاه براساس حروف الفبا خواهد بود، گفت: برای هر غرفه 9 متر فضا اختصاص پیدا خواهد کرد که در صورت وجود فضای اضافه به فضای روزنامه ها و نشریات با سابقه طولانی استان افزوده خواهد شد.

به گفته نجاری، همزمانی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان با نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی برای معرفی رسانه های استان خواهد بود چرا که نمایشگاه کتاب همواره مورد استقبال مردم زنجان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز