خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در زنجان صورت گرفت؛

بازدید معاون رئیس‌جمهور از بزرگ‌ترین فارم مادر تخم گذار کشور در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۶۲

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در سفر به استان زنجان از بزرگ ترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان بازدید کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در سفر به استان زنجان از بزرگ ترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان بازدید کرد.

گفتنی است، شرکت مرغک اولین پرورش دهنده اجداد تخم گذار در ایران و تامین کننده ۶۵ درصد جوجه یک روزه مادر تخم گذار کشور است که دارای ۹ فارم مادر تخم گذار در کشور بوده و بزرگ ترین فارم آن که هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر  تا ۴۵ روز دیگر در استان زنجان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است، این فارم با تولید ۱۰ میلیون قطعه جوجه یک روزه تخم‌گذار تجاری، ۲۵ درصد جوجه تخم‌گذار کشور را تامین خواهد کرد.

بهراد زندیه، مدیرعامل شرکت مرغک در جریان بازدید معاون رییس جمهوری از بزرگ ترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان از همکاری ها و پشتیبانی های استاندار زنجان و بویژه حمایت های رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونت امور دام سازمان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز