خبرگزاری کار ایران

محمد رضا انصاری خبرداد:

مهارت آموزی کودکان کار افزایش می یابد/ برنامه ریزی برای توسعه مهارت در حوزه انرژی های نوین

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۵۱۱

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فنی‌وحرفه‌ای زنجان گفت: توسعه مهارت آموزی در بخش انرژی‌های تجدید‌پذیر از برنامه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش کودکان کار، گفت: برای کودکان کار آموزش‌هایی را مهیا می‌کنیم و در این خصوص مربیانی آموزش هدفمند می‌بینند.

انصاری، با اشاره به اینکه کشور با مشکلاتی دست به گریبان است که استان زنجان هم از این امر مستثنی نیست، گفت: بیکاری یکی از مشکلات مهم امروز کشور است که فنی و حرفه‌ای با برنامه‌های مناسب می‌تواند کمی از این مشکلات را بکاهد.

مدیرکل فنی حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آموزش کار برای کودکان کار عنوان کرد: برای کودکان کار آموزش‌هایی را مهیا می‌کنیم و در این خصوص مربیانی آموزش هدفمند می‌بینند.

انصاری با اشاره به ظرفیت‌های موجود فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال عنوان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود جوانان جویای کار را آموزش بدهیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آموزش پرسنل وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: سالانه 1000 نفر از نیروهای مسلح آموزش می‌بینند که هر سرباز یک مهارت برای اشتغال است.

انصاری متذکر شد: آموزش‌های ما متناسب با بازار کار نیست و برای اینکه شروع خوبی داشته باشیم باید موقعیت‌های استان را شناسایی کنیم.

انصاری همچنین  با اشاره به اینکه در بخش صنایع خودروهای سبک و سنگین اعتبارات خوبی از طرف استان دریافت کرده‌ایم، عنوان کرد: فنی و حرفه‌ای استان 18 خودرو خریداری کرده و چندین دوره آموزشی تخصصی برگزار کردیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان در پایان با بیان اینکه برنامه‌های برای سال‌جاری در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: برای آینده هدف‌گذاری شده که در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر بیشتر از پیش کار کنیم چراکه استان زنجان دارای ظرفیت‌ها و اقلیم خیلی مناسب برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و نو درراستای تولید انرزی خورشیدی و بادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز