خبرگزاری کار ایران

از امروز به مدت یک هفته؛

بزرگترین رویداد ورزشی دانش آموزان کشور در زنجان رقم می خورد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۵۷

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری بیست و دومین مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره متوسطه سراسر کشور به میزبانی زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، ذبیح الله تاراسی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان امروز(9 مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان از (9 تا 22 مرداد) میزبان 2 هزار نفر از دانش آموزان دوره متوسطه سراسر کشور برای رقابت در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج است.

وی با اشاره به اینکه 6 استان کشور میزبانی بیست و دومین مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره متوسطه کشور را برعهده دارند، افزود: 15 هزار دانش آموز در 12 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تاراسی با اشاره به اختصاص هزینه یک میلیارد و 500 میلیونی برای این دوره از مسابقات در زنجان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در بخش دختران و پسران و در مقطع متوسطه در سالن های مجموعه ورزشی احمد مظفری، مجموعه ورزشی کوثر، مجموعه ورزشی زیتون و آکادمی بدمینتون با یکدیگر مسابقه می دهند.

به گفته وی، یک هزار و 826 نفر برای شرکت در این مسابقات در زنجان حضور دارند که تعداد906 نفر در رشته تنیس روی میز،467 نفر در رشته بدمینتون و 453 نفر در رشته شطرنج با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان به محل اسکان عوامل این دوره از مسابقات در زنجان هم اشاره کرد و گفت: محل اسکان داوران و عوامل اجرایی مسابقات باشگاه فرهنگیان و محل اسکان ورزشکاران،کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی و مجموعه خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان می باشد.

این مقام مسئول به شعار این دوره از مسابقات با عنوان« دانش آموز ورزشکار، حامی محیط زیست» اشاره کرد و گفت: علوم پزشکی، میراث فرهنگی و محیط زیست، آموزش و پرورش را در اجرای این دوره از مسابقات همراهی می کنند.

به گفته تاراسی، 100 داور مسابقات بخش پسران و 100 داور مسابقات بخش دختران را داوری می کنند و از استان زنجان هم در هر رشته ورزشی شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون یک تیم در مسابقات شرکت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز