خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت داشتن برنامه منجسم دولت مردم برای مقابله با تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۶۸

استاندار زنجان با اشاره به ویژه بودن شرایط کشور، گفت: بدعهدی دولت آمریکا در کنارگذاشتن برجام از جمله علل این موضوع است که باید دولت و مردم برای مقابله با تحریم ها برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امروز در همایش تجلیل از صنعتگران استان زنجان در مرکز همایش های بین المللی مرکز رادیو تراپی انجمن مهرانه، با اشاره به در دستور کار قرار دادن تحریم‌های جدید و تشکیل تیم مفصلی علیه اقتصاد ایران، گفت: همه باید درک درستی از شرایط موجود کشور داشته باشیم.

درویش امیری با اشاره به اینکه امروز باید سختی‌ها و دشواری‌های موجود را درک کرد، گفت: باید توجه داشت که امروز شرایط کشور با زمانی که ایران با توجه به روابط خوب بین‌الملل روابط برد- برد داشت متفاوت است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نگرانی‌های کنونی حوزه تولید و اشتغال به دلیل شرایط بین‌المللی است، ادامه داد: افسران حوزه تولید و اقتصاد باید با حمایت حاکمیت و دولت از پس تحریم‌ها برآیند.

وی، با اشاره به اینکه مردم و دولت باید برای مقابله با تحریم‌ها برنامه داشته باشند، خاطرنشان شد: دیگر دیر شده است که قطع‌نامه را کاغذپاره و تحریم را بی‌اثر بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز