خبرگزاری کار ایران

فریدون احمدی:

نظام اداری و بروکراسی موجود کشور خود نوعی تحریم داخلی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۴۶

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اداری و بروکراسی موجود در کشور خود نوعی تحریم داخلی و مانعی برای فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فریدون احمدی امروز در همایش تجلیل از صنعتگران استان زنجان، گفت: وضعیت کلی کشور خوب نیست اما با این حال در متوسط کشوری  استان زنجان رتبه نخست را کسب کرده است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، گفت: تحریم‌کنندگان حتم علم لازم را داشته و با برنامه وارد شده‌اند، پس در چنین شرایطی بی‌تاثیر خواندن تحریم‌ها گزاف است و اگر در چنین شرایطی دشمن را دست کم بگیریم حتما خواهیم باخت.

وی، همچنین نوع تحریم دشمن را هوشمند و عنکبوتی عنوان کرد و گفت: هنوز تحریم‌ها علیه ایران آغاز نشده که اوضاع کشور به هم ریخته است. نباید خود را مقابل تحریم‌ها ببازیم و باید به‌صورت و واقع‌بینانه و هدفمند برای مقابله و گذر از آن برنامه داشته باشیم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه جنگ اقتصادی علیه ایران نیازمند اتاق فکر جنگ و فرمانده جنگی است، گفت: اگر مقابل تحریم‌ها منسجم بوده و برنامه داشته باشیم می‌توان تاثیر آن را کم کنیم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برخی امور نظام اداری و بروکراسی موجود را نوعی تحریم داخلی خواند و گفت: بدترین نوع تحریم؛ تحریمی است که فشار آن بر مردم وارد شود که این شرایط اصولا با آغاز تحریم ایجاد می‌شود.

وی در پایان از تمرکزگرایی به‌عنوان یکی دیگر از مشکلات موجود در کشور یاد کرد و گفت: در چنین شرایطی باید وزرا به نمایندگان خود در استان‌ها اعتماد کرده و بخشی از فعالیت‌ها و اختیارات خود را به استان‌ها تفیض کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز