خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به ۱۲ تخلف شرکت حمل و نقلی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۲۷

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۳۳۴هزار نفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری در استان جابجا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  حمید سلمانیان امروز با اعلام این خبر،گفت:در سه ماهه نخست سالجاری 125 هزار سفر توسط 839 دستگاه ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافر استان زنجان به ثبت رسیده است .

سلمانیان تصریح کرد: در حال حاضر 39 شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان فعال هستند و تعداد 475 دستگاه سواری کرایه با عمر متوسط 10 سال فعالیت می کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت 200 دستگاه  مینی‌بوس با عمر متوسط 27 سال و تعداد 164 دستگاه اتوبوس با عمرمتوسط هشت سال ،خاطرنشان کرد: 64 دستگاه اتوبوسVIP کار جابجایی مسافرین در استان را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان جابجایی مسافر استان درسالجاری مربوط به ماه اردیبهشت و بالغ بر 130 هزار نفر است، گفت: مسافران باید نسبت به حقوق خود و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری آگاه و مطلع باشند و هرگز بدون بلیت مسافرت نکنند و مسافران بین راهی نیز از راننده تقاضای صدور بلیت کنند چرا که در صورت مواجه شدن با مشکل و عدم داشتن  بلیط، هیچ سندی در دست مسافر نیست.

سلمانیان تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان می توانند موارد را در سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 منعکس کنند.

به گفته وی ازابتدای سال 97 ،30 مورد رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل مسافردر کمیسیون ماده 11 و تعداد 12 مورد رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل مسافر در کمیسون ماده 12  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان مورد بررسی قرارگرفته و احکام مربوط به آنها صادر شده است .

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: عدم حضور و کنترل مدیرفنی، عدم درج اسامی واقعی درصورت وضعیت، عدم استفاده از لباس فرم متصدی و رانندگان، عدم اخذ کد رهگیری و رعایت نکردن شئونات اخلاقی از جمله مهم‌ترین تخلفات شرکت ها و رانندگان بخش مسافری بود که در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد  به آنها رسیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز