خبرگزاری کار ایران

اصغر وثوق به ایلنا خبرداد:

افتتاح آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه در آیند‌ه‌ای نزدیک / ارائه خدمات رایگان مهمانسرای انجمن مهرانه به بیماران

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۹۳

مدیرعامل مهرانه از ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان این مرکز به مبتلایان به سرطان درسراسر کشور به ارزش ۱۳ میلیارد تومان از ابتدای فعالیت تاکنون خبر داد و گفت: مهمانسرای مهرانه در تهران خدمات رایگان به بیماران می‌دهد و بزودی آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه نیز افتتاح می شود.

به  گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اصغر وثوق،مدیرعامل مهرانه زنجان، با اشاره به تشکیل 6500 فقره پرونده در دفتر مرکزی انجمن مهرانه زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر مهرانه به لطف خدا و خیرین زنجانی با به راه اندازی کلینیک تخصصی و استقرار دستگاه های مجهز درمانی تبدیل به مرکزی موفق در کل کشور و حتی خاورمیانه شده است که بزودی آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه نیز افتتاح می شود.

وثوق، با بیان اینکه 45 درصد بیماران مراجعه کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه از سایر استان‌های کشور هستند ، ادامه داد: 55 درصد باقیمانده متعلق به مردم استان زنجان است.

به گفته وثوق، مهمانسرای مهرانه در تهران با ارائه خدمات رایگان اسکان و تامین غذای پذیرش شدگان در سه وعده، بیماران مبتلا به سرطان کل کشور را تکریم می کنند.

مدیرعامل مهرانه، با اشاره به راه‌اندازی 3 دفتر این مجموعه در خارج از استان نظیر تکاب، میانه و بیجار و با بیان اینکه مهرانه تا به امروز در خدمت رسانی به بیماران در حوزه دارو و درمان موفق بوده است زنجانی ها را به حمایت از برنامه های سلامت محور این

مجموعه و شرکت در آن دعوت کرد.

.افتتاح  آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه در آیند‌ه‌ای نزدیک / ارائه خدمات رایگان مهمانسرای انجمن مهرانه به بیماران

وثوق، همچنین با عنوان "علم می گوید 10 درصد علل سرطان ژنتیکی بوده و سایر علل بیرونی است"، ادامه داد: ما باید قدرتمندانه غول سرطان را با رعایت نکات پیشگیری شکست دهیم.

بنیانگذار مهرانه با بیان اینکه استعمال سیگار، قلیان و دخانیات در کنار مضراتی که دارد سبب هلاکت انسان می شود  تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشاورزان با مصرف کودهای شیمیایی بیش از حد در اراضی کشاورزی زمینه را برای ابتلا به انواع سرطان‌ها فراهم می کنند.

 مهرانه تشکلی است غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی که با مشارکت و حمایت مردم نیکوکار و نیروهای داوطلب مردمی امکان بهبودی بیماران مبتلا به سرطان را بیش از پیش فراهم کرده است تا  از طریق ارتقای کمّی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران، روح امید به زندگی را در آنان ایجاد کند.  هم اکنون مهرانه کانون پر مهر و پناهگاهی مطمئن برای بیماران مبتلا به سرطان این دیار تلقی می شود که اعضاء آن برای کاستن آلام بیماران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. فرهنگ حاکم بر مهرانه، اعتماد کامل به ارزشهای والای انسانی، اسلامی، نوع دوستی، فداکاری، یکپارچگی درونی و تعهد است.

خبر :  زهرا ملابابایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز