خبرگزاری کار ایران

اسدالله درویش تاکید کرد:

آسیب‌های اجتماعی مثل خوره‌ به جان مردم افتاده است/ نگاه‌های سیاسی و جناحی عامل حل نشدن مشکلات

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۹۳

استاندار زنجان عزم و اراده ملی را لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی خواند و گفت: مدیریت اجتماعی و فرهنگی ما نتوانسته در مقابله با گسترش آسیب های اجتماعی کاری از پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش، در جلسه شورای اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: نگاه‌های سیاسی و جناحی موجب شده تا نتوانیم گره‌ای از مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی باز کنیم.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی همچون خوره‌ای به جان مردم افتاده و روبه گسترش است، ادامه داد: نیازمند عزم و اراده ملی برای جلوگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی هستیم.

مقام عالی استان با بیان این موضوع که مدیریت اجتماعی و فرهنگی ما نتوانسته در مقابله با گسترش آسیب های اجتماعی کاری از پیش ببرد، تصریح کرد: باید نیازهای جوانان شناسایی و برای حل آن برنامه ریزی کرد.

استاندار زنجان شادی و نشاط را نیاز جوانان خواند و گفت: مناسبت هایی همچون ولادت معصومین(علیه السلام) فرصت مناسبی برای برپایی برنامه های شاد است.

درویش امیری با بیان اینکه مناسبت هایی مرتبط با ایام شهادت معصومین که با حزن و اندوه همراه است و به تقویت باورهای دینی مردم کمک می کنند هم بایستی با برنامه ریزی اجرا شود.

استاندار زنجان خواستاری حل موضوعات اجتماعی فارغ از مسائل سیاسی و جناحی شد و ادامه داد: امورات را باید فرهنگی و محتوایی‌تر و کاربردی‌تر اجرا کرد.

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان هم با ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه اظهار کرد: سال گذشته 2 هزار و 700 نفر از طرح جایگزین حبس در سال گذشته استفاده کردند.

مسیح الله سلطانی خاطرنشان کرد: 32 بازرس از 250 بازرسی در طرح بازرسی از مراکز خدماتی و رفاهی و بهداشتی بازدید کردند.

به گفته وی سال گذشته 39 تفاهم نامه ملی و استانی در راستای کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز