خبرگزاری کار ایران

به طور همزمان انجام گرفت؛

مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان همزمان با 9مرکز کشور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۰۹

مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت همزمان با ۹ مرکز توانبخشی در کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در زنجان، آیین افتتاح مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر به صورت همزمان با 9 مرکز توانبخشی در کشور افتتاح شد.

این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزاری شد که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه این امکانات برای عموم بالاخص معلولان شد.

وی با یادآوری اینکه این مراکز به همت خیرین برای ارائه خدمت به معلولان راه اندازی شده است، ادامه داد: امید می رود با ایجاد چنین مراکزی پاره ای از مشکلات معلولان حل شود.

در ادامه مراسم فرماندار زنجان خواستار ایجاد شرایطی برای ارائه آموزش های مورد نیاز معلولان شد و گفت: ارگان های مختلف خدماتی در این زمینه ارائه کرده اند ولی لازم است این خدمات افزایش پیدا کند.

رضا عسگری با یادآوری اینکه مناسب سازی معابر شهری به ارتقای زندگی شهروندان کمک می کند، گفت: برای دستیابی به این مهم باید هماهنگی بین دستگاه ها ایجاد شود.

این مقام مسوول آگاهی بخشی را یکی از راهکارهای بهبود زندگی مردم عنوان کرد و گفت: با استفاده از آموزش، ایمن سازی و سایر اقدامات می توان از بروز معلولیت در جامعه پیشگیری کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان هم در سخنانی مساحت این مرکز را یک هزار و 700 متر مربع اعلام کرد و گفت: این مرکز برای ارائه خدمات به جامعه هدف و معلولان راه اندازی شده است.

شهرام میرزایی خاطرنشان کرد: گفتار درمانی، کاردرمانی، شنوایی سنجی از خدمات اضافه شده به خدمات قبلی در مرکز توان بخشی هلال احمر زنجان است و به مراجعان دیگر استان‌ها از جمله کردستان و آذربایجان شرقی خدمات ارائه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز