خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد:

جشنواره اکو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۸۹

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری می‌تواند بیشترین اشتغال را به خود اختصاص دهد، گفت: جشنواره غذای اکو - جاده ابریشم فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در آیین اختتامیه‌چهارمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو -جاده ابریشم اظهار کرد: برگزاری جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان به کل کشور است.

وی برگزاری این جشنواره را دفاع از حوزه گردشگری خواند و ادامه داد: جشنواره غذای اکو موجب شد تا فعالیت استان زنجان در حوزه گردشگری بیشتر شود.

جشنواره اکو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری زنجان

خدایی با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری می‌تواند بیشترین اشتغال را به خود اختصاص دهد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر استان خراسان رضوی با 6 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت و استان آذربایجان شرقی با 3 میلیون و 800 هزار نفر و اصفهان با بیشتر از 4 میلیون جمعیت شاهد 202 سورتی پرواز در استان خراسان رضوی، 100 سورتی پرواز در اصفهان و 50 سورتی پرواز در استان آذربایجان شرقی هستیم.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با ابراز امیدواری برای حضور گردشگران بیشتر در استان زنجان گفت: با توجه به نزدیکی این استان به تهران امیدواریم شاهد حضور گردشگران در بازه های زمانی مختلف در زنجان باشیم.

این مقام مسئول برگزاری جشنواره غذای اکو را موجب همگرایی مسئولان خواند و گفت: استان زنجان از استعداد بسیاری در حوزه هنری و تاریخی برخوردار است که امید می رود این همسویی در تمام حوزه ها باشد.

خدایی در پایان سخنان خود، برگزاری جشنواره اکو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امید می رود این جشنواره در سنوات آینده هم برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز