خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

۳۷۷ حادثه دیده جاده‌ای از سوی هلال احمر زنجان امداد رسانی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۲۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از ۸ هزار و ۸۵۲ مسافر نوروزی به پست های هلال احمر زنجان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: ۸ هزار و ۸۵۲ نفر به پست‌های هلال احمر طی مدت زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی سال جاری مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه این آمار مربوط به بازه زمانی ۲۸ اسفند  تا سوم فروردین سال‌جاری است،خاطرنشان کرد: به ۶۸۶ نفر مراجعه کننده به پست‌های سیار  نیز خدمات ارائه شده است.

این مسئول بیان داشت: ۵۶۲ نفر هم در این مدت از خدمات ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد مراجعان به ایستگاه‌های دوستدار کودک این جمعیت در مدت زمان ۵۹۰ نفر اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۸۵۷ نفر هم به کمپین نه به تصادفات پیوسته‌اند.

میرزایی از توزیع نقشه ۵ هزار و ۰۴۱ مورد نقشه در بین مسافران خبر داد و تصریح کرد: طی مدت زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت ۷ هزار و ۴۳۷ بروشور و ۴ هزار و ۰۹۵ قلم سایر اقلام در بین مسافران توزیع شده است.

وی از امدادرسانی به ۵۱ فقره سانحه توسط نیروهای هلال احمر استان زنجان خبر داد و افزود: تعداد حادثه دیدگان این سوانح ۳۷۷ نفر بودند که ۱۹۶ نفر مصدوم شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد عملیات‌های انجام شده توسط نیروهای هلال احمر استان زنجان را از تاریخ ۲۴ اسفند سال ۱۳۹۶ تا دوم فروردین ماه سال جاری را ۱۱۷ مورد اعلام کرد و ادامه داد: ۳۷۳ نفر در این عملیات‌ها درگیر بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز