خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 8 طرح برای تامین آب شرب شهر هیدج

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۰۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سفر به شهر هیدج و در حاشیه بازدید از تاسیسات آب این شهر با اشاره به تدوین 8 طرح برای تامین آب شرب مورد نیاز شهر هیدج گفت: این طرح ها در کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت اجرا می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد در برنامه کوتاه مدت برای تامین آب شرب شهر هیدج حفر و تجهیز یک حلقه چاه و خطوط انتقال مربوط به آن با مبلغ 8 میلیارد ریال اجرا می شود.

جزء قاسمی دیگر طرح مورد نیاز برای تامین آب شرب هیدج را تکمیل عملیات اجرای مخزن نیمه کاره موجود در این شهر اعلام کرده و گفت: برای اجرای این طرح 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اجرای طرح های تله متری و تله کنترل تاسیسات هیدج با اعتبار 2 میلیارد ریال را نیز یادآور شده و افزود: طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در شهر هیدج نیز در راستای زون بندی و مدیریت فشار شبکه توزیع این شهر با 8 میلیارد ریال ، دیگر طرح تامین آب شرب در شهر هیدج می باشد.

جزء قاسمی همچنین طرح تامین آب شرب مورد نیاز شهر هیدج در میان مدت را اجرای اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اعلام کرده و افزود: این طرح با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

به گفته این مسئول حفر،تجهیز و بهره برداری از یک حلقه چاه با اعتبار 15 میلیارد ریال و احداث یک باب مخزن 2000 متر مکعبی در شهر هیدج نیز از طرح های بلند مدت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برای تامین آب شرب شهر هیدج است.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این سفر از چاه های شماره  2 ، 3و4هیدج بازدید و از نزدیک در جریان روند آبرسانی در این شهر قرار گرفت.

حضور در نشست صمیمانه با کارکنان اداره آبفای هیدج نیز از دیگر برنامه‌های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این سفر بود.کارکنان اداره آبفای شهر هیدج در این نشست مشکلات و نقطه نظرات خود را با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز