خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبرداد:

اجرایی‌شدن 48 درصدی طرح هادی در روستاهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۸۳۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح هادی در 337 روستای این استان به مرحله اجرا در آمده است که این میزان 48 درصد روستاهای استان را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ا زنجان، احمد حاجی‌زاده امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در زمان حاضر برای همه روستاهای بالای 20 خانوار استان نقشه طرح هادی تهیه شده و علاوه بر آن، تهیه طرح برای 23 روستای زیر 20 خانوار نیز به اتمام رسیده است.

حاجی زاده اظها رداشت: بنیاد مسکن برای جبران خسارت هایی که در اجرای طرح هادی متوجه برخی روستاییان و مسکن‌های آنان می شود، اقدام به تملک زمین در برخی روستاها و واگذاری آن ها به متقاضیان کرده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن مساعدت هایی را از محل تسهیلات بهسازی مسکن روستایی برای صاحب مسکن شدن روستاییان خسارت دیده انجام می دهد، افزود: برای این منظور تاکنون دو هزار و 931 قطعه زمین تملک شده در روستاها در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

این مسئول در استان زنجان همچنین خبر از تحقق 69 درصدی بودجه عمرانی مناطق روستایی داد و گفت: با تامین منابع مالی صورت گرفته تاکنون 63 میلیارد و 650 میلیون ریال از اعتبارات 90 میلیارد ریالی برای عمران مناطق روستایی تخصیص یافته است.

حاجی زاده در این خصوص ادامه داد: علاوه بر اعتبارهای اختصاص یافته، شش هزار تن قیر رایگان نیز برای آسفالت معابر روستاها به صورت یارانه ای در اختیار برخی دهیاری ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز