خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان

سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان برای رفع مشکلات مردم راه‌اندازی شده است

سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان برای رفع مشکلات مردم راه‌اندازی شده است

مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سامانه ۱۳۷ که از سوی شهرداری راه‌اندازی شده است، آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و بیان مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد مرادی، مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا، گفت: شهرداری زنجان از یک نهاد خدماتی به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است و در 6 سال اخیر اقدامات در خور توجهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام داده است.

وی به تعامل شهرداری با دستگاه‌های اجرایی و مشارکت در برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در همین راستا مراسم روز خبرنگار نیز مرداد امسال از سوی شهرداری زنجان برگزار شد.

این مقام مسئول به برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان از (2 تا 7 دی) در محل موزه کارخانه کبریت زنجان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با استقبال رسانه‌ها مواجه بود.

مرادی همچنین به تلاش شهرداری زنجان برای حفظ جایگاه رسانه‌های استان و تعامل با خبرنگاران اشاره کرد و گفت: با رویکرد اعضای شورا و بودجه‌ای که به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است، تعاملات با رسانه‌ها رو به افزایش است.

وی به اقدامات روابط عمومی شهرداری زنجان نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه ارتباط مستمری با رسانه‌های شهر زنجان دارد.

به گفته مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان این ارتباط کاملا دوسویه است و آمار و اطلاعات دقیق در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی به راه‌اندازی سامانه 137 ارتباط مردمی اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه نقطه نظرات و پیشنهادات مردم را برای حل مشکلاتشان دریافت و به آنان ترتیب اثر می‌دهد.

مرادی در پایان به برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های شهردار برای حل مشکلات شهروندان برگزاری ملاقات‌های مردمی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر