خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان

سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان برای رفع مشکلات مردم راه‌اندازی شده است

مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سامانه ۱۳۷ که از سوی شهرداری راه‌اندازی شده است، آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و بیان مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد مرادی، مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا، گفت: شهرداری زنجان از یک نهاد خدماتی به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است و در 6 سال اخیر اقدامات در خور توجهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام داده است.

وی به تعامل شهرداری با دستگاه‌های اجرایی و مشارکت در برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در همین راستا مراسم روز خبرنگار نیز مرداد امسال از سوی شهرداری زنجان برگزار شد.

این مقام مسئول به برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان از (2 تا 7 دی) در محل موزه کارخانه کبریت زنجان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با استقبال رسانه‌ها مواجه بود.

مرادی همچنین به تلاش شهرداری زنجان برای حفظ جایگاه رسانه‌های استان و تعامل با خبرنگاران اشاره کرد و گفت: با رویکرد اعضای شورا و بودجه‌ای که به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است، تعاملات با رسانه‌ها رو به افزایش است.

وی به اقدامات روابط عمومی شهرداری زنجان نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه ارتباط مستمری با رسانه‌های شهر زنجان دارد.

به گفته مسئول روابط عمومی شهرداری زنجان این ارتباط کاملا دوسویه است و آمار و اطلاعات دقیق در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی به راه‌اندازی سامانه 137 ارتباط مردمی اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه نقطه نظرات و پیشنهادات مردم را برای حل مشکلاتشان دریافت و به آنان ترتیب اثر می‌دهد.

مرادی در پایان به برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های شهردار برای حل مشکلات شهروندان برگزاری ملاقات‌های مردمی است.

کد خبر : ۳۳۳۷۵۵