خبرگزاری کار ایران

غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات از نظر مردم معرفی شدند

به استناد نتایج نظرسنجی مردمی که دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها از بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بعمل آورد ١۵ غرفه بر‌تر بخش خصوصی اعلام شد.

 به گزارش ایلنا، یکی از شاخص‌های انتخاب غرفه بر‌تر که در جدول امتیازبندی نیز درج شده بود، نظرسنجی مردمی بود. بنابر نتایج نظرسنجی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها، غرفه‌های زیر از بخش خصوصی به ترتیب بیشترین رای مردمی را به خود اختصاص داده‌اند: 

غرفه‌های «محیط زیست (نشریه چهار فصل)، موفقیت، آسیا، سینما، شرق، شادشو، کوک، تبار، اعتماد، راز، ایستگاه طنز و کارتون (نشریه خط خطی)، نقد حال، مهر نامه، اندیشه پویا، قانون» به ترتیب بیشترین امتیاز را در این نظرسنجی کسب کرده‌اند. 

بنابر اعلام دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نمونه آماری این نظرسنجی، بالغ بر ١٢٠٠ نفر از بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بوده که طی روزهای ١٧ تا ٢١ آبانماه از این نمایشگاه بازدید و فرم ویژه نظرسنجی را پر کرده‌اند. نتایج این نظرسنجی مطابق آنچه که پیش‌تر اعلام شده یکی از شاخص‌های تعیین غرفه بر‌تر نمایشگاه بود. 

شایان ذکر است؛ غرفه‌های بر‌تر نمایشگاه که در مراسم اختتامیه از آن‌ها تقدیر شد، علاوه بر لوح تقدیر و هفت سکه بهار آزادی، از تخفیف ۵٠ درصدی بهای غرفه برای حضور در نمایشگاه سال بعد بهره‌مند خواهند شد و در طرح رتبه بندی یا ضریب کیفی رسانه‌ها، نیز امتیاز ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. همچنین ستاد برگزار نمایشگاه امسال با هدف ارتقای کیفی و توجه ویژه رسانه‌ها به گردهمایی سالانه خودشان، از ۵٠ رسانه فعال در نمایشگاه تقدیر کرد که لوح تقدیر و هدایای نقدی آن‌ها نیز تا ١٠ آذرماه ٩۴ به حساب صاحبان امتیاز این رسانه‌ها واریز می‌شود. 

همچنین در نمایشگاه امسال از ۴۰ غرفه که در راستای ترویج عفاف و حجاب در این رویداد بزرگ فرهنگی اقدامات موثری انجام داده‌اند، تقدیر شد.

کد خبر : ۳۲۴۱۱۹