خبرگزاری کار ایران

در هفته آینده

دومین نشست توان‌افزایی سازمان‌های فعال در حوزه زنان استان زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل بانوان استانداری زنجان، از برگزاری دومین نشست توان‌افزایی سازمان‌های فعال در هفته آینده با حضور نمایندگان 57 سازمان مردمی فعال در حوزه زنان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از از زنجان، ماهرخ بلوری، امروز در جلسه کارگروه بانوان استان، به مصوبات جلسه گذشته اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته تخصصی تعیین تکلیف مجتمع کشاورزی بانوان استان زنجان مورد تاکید قرار گرفت.

بلوری، با اشاره به راه‌اندازی کمپ کارآفرینی ویژه بانوان زنجان ادامه داد: مقرر شده بود یک باب کتابخانه ویزه بانوان استان مورد تاکید قرار گیرد که کتابخانه مسجد جامع، کتابخانه مسجد امام رضا و کتابخانه کودک و مادر مورد نظرسنجی قرار گرفت.

این مقام مسئول به اطلاع‌رسانی از امکانات و برنامه‌های پارک بانوان زنان اشاره کرد و افزود: به دنبال اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پخش فیلم‌های کوتاه و داستانی تاثیرگذار در فرهنگسرای بانوان هستیم.

وی به ارائه برنامه و آموزش‌های نو با ایده‌های جدید در محل فرهنگسرای بانوان اشاره کرد و افزود: پس از تشکیل هیات امنا در فرهنگسرای بانوان نشریه الکترونیکی با استفاده از نیروهای متخصص توسط انجمن زنان فرهیخته در حوزه زنان راه‌اندازی می‌شود.

بلوری، به احداث بازارچه در پارک بانوان زنجان اشاره کرد و گفت: زمین فوتسال، تنیس و دومیدانی در بهمن امسال در این پارک افتتاح می‌شود.

کد خبر : ۳۲۶۷۵۴