خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبر داد:

تامین ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی برای شهرکهای صنعتی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۲۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان, گفت: با تلاش و پیگیری شرکت شهرکهای صنعتی، دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای شهرکهای صنعتی استان زنجان خریداری و تحویل شرکت های خدماتی شهرکهای مربوطه گردید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان, گفت: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال احداثگردیده و هم اکنون آماده بهره برداری می‌باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان, به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان زنجان, ناصر صیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از خودروهای خریداری شده در شهرک صنعتی شریف ابهر استقرار یافته و شهرکهای صنعتی شرق استان از جمله هیدج، خرمدره، شریف و افق ابهر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

صیدی در این زمینه اضافه کرد: یکی دیگر از این خودروها برای خدمت رسانی به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اشراق(شماره یک زنجان) تحویل شرکت خدماتی شهرک مربوطه گردیده است.


وی در ادامه خاطر نشان ساخت: این خودروها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و تجهیز شده اند.

این مقام مسئول در استان زنجان در بخشی از سخنان خود, با اشاره به ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی شریف ابهر گفت: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال احداثگردیده و هم اکنون آماده بهره برداری می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازمان های مرتبط در تحقق اهداف و برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی، از احداثشش ایستگاه و خرید و تجهیز شش خودروی آتش نشانی تا پایان سال ۹۴ خبر داد و افزود: این کار با همکاری و حمایت معاونت محترم امور عمرانی استانداری و مدیریت بحران استان محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز