خبرگزاری کار ایران

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان:

پیروزی در تله های راهبردی از دستاوردهای نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۹۷

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, گفت: توسعه و رشد انقلاب اسلامی مدیون مقام معظم رهبری است.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, گفت: پیروزی و موفقیت نظام اسلامی در تله های راهبردی از دستاوردهای نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, سردار, سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده, امروز دوشنبه(۲۰آبان) درمراسم اختتامیه دومین جشنواره افسران جنگ نرم اظهار داشت: از ابتدای انقلاب جنگ با آمریکا شروع شده و با شدت و ضعف همواره ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با نظام اسلامی توهم نیست، خاطرنشان کرد: جنگ نیمه سخت و سخت از ابتدا بوده است و دشمن در هر عرصه توانسته است کار کرده است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که ما را در تله راهبردی گیر بیندازند، افزود: در موضوع عراق نیز دشمن به دنبال درگیر کردن ایران در این موضوع بود.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه های ۷۸ و ۸۸ و انقلاب های مخملی را از دیگر توطئه های دشمنان دانست و افزود: در چند سال اخیر نیز شیوه های خود را عوض کرده اند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه در سوریه ما از دورن و بیرون متهم بودیم، افزود: اگرچه در حال حاضر فضا شفاف تر است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد کور کردن موضوع بیداری اسلامی بود، افزود: پیروزی و موفقیت نظام اسلامی در تله های راهبردی از دستاوردهای نظام اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز وضعیت در منطقه متحول شده است، افزود: اگر دقیق مطالعه کنیم نظام اسلامی در اوجه قرار دارد.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شرایط مذاکرات نیز به این موضوع ختم می شود که آنها دنبال ایران بوده اند و به دنبال مذاکره هستند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه دشمن درصد بود حرکت های کشور لیبی را تبدیل به جنگ داخلی کند، گفت: در هزاران کیلومتر ساحل مدیترانه تروریست و تکفیری ها با اروپا همرز شده اند.

وی تقویت دشمنان سوریه را از دیگر برنامه های دشمن دانست و افزود: گروه داعش مثل ویروس های حوزه پزشکی است که از اتاق فکر و آزمایشگاه های آمریکایی بیرون تراویده است.

این مسئول با بیان اینکه تقویت تروریست ها و داعش موجب شکست برنامه های آنها شده است، خاطرنشان کرد: جنگ شیعه و سنی از توطئه های دشمنان بود.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه داعش در مرزهای شیعه متوقف شده است و شهرهای شیعه نشین سقوط نکرده است، افزود: امروز در عراق ۳ میلیون آواره سنی وجود دارد که به مناطق شیعه نشین پناه آورده اند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه کشورهای بزرگ در حال حاضر به ایران التماس می کنند که با چنین گروه هایی مقابله کنند، یادآور شد: حصار کشی در مرزها از برنامه های عربستان برای مقابله با داعش است.

وی با اشاره به اینکه همه طرح های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است، بیان داشت: اوباما در جلسه خصوصی با علی آبادی می گوید قاسم سلیمانی دشمن ماست اما برایش احترام قائلم.

این مسئول با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که شرط و شروطی برای کمک به حل موضوعات منطقه ندارد، افزود: توسعه و رشد انقلاب اسلامی مدیون مقام معظم رهبری است.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه موفقیت های نظام اسلامی مدیون ولایتمداری، استکبار ستیزی و انتخاب مسیر درست بوده است، افزود: هیچ امتیازی را صرفا در پشت میز مذاکره به دست نیاورده ایم.

وی با بیان اینکه دشمن در مقابل نظام اسلامی سر فرو آورده است، افزود: نتایج مذاکرات ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

سردار حاجی زاده در پایان ادامه داد: امروز اگر دشمنان کوتاه امده و حاضرند حرف ایران را بشنوند به واسطه ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز