خبرگزاری کار ایران

در نشست نحوه تدوین برنامه عملیاتی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان؛

کلید واژه اصلی سند تحول، حیات طیبه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۹۳

نشست بررسی نحوه تدوین برنامه عملیاتی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک، صبح امروز، شنبه، ۱۷ آبان، در محل اداره متبوع برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، گفت: با تشخیص هدف و زمان بندی فعالیت‌ها خواهیم توانست به اسناد بالادستی تحول بنیادین جامه عمل بپوشانیم و بایستی با تدوین برنامه کوتاه مدت و میان مدت با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود سمت و سوی واقعی به عملیات اجرایی دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این نشست محمود سیفی نیا، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه مبنی بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین طبق برنامه‌های عملیاتی مدون، کلید واژه اصلی سند تحول بنیادین را حیات طیبه ذکر کرد و گفت: ما به عنوان عوامل اجرایی در تحقق سند تحول، بایستی دو وظیفه تشخیص کلیدواژه‌های تحول و شناسایی برنامه‌ها را طبق برنامه معین کنیم.

وی به تاکید وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازبینی برنامه‌ها و همسو و ناهمسو بودن برنامه‌ها اشاره کرد و تحقق اهداف سند را منوط به حرکت بر مدار برنامه و عبور از روزمرگی دانست.

در این همایش یعقوبعلی عبادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، هدف گذاری فعالیت‌ها را گام مهمی در بهبود فعالیت آموزش و پرورش دانست و گفت: با تشخیص هدف و زمان بندی فعالیت‌ها خواهیم توانست به اسناد بالادستی تحول بنیادین جامه عمل بپوشانیم و بایستی با تدوین برنامه کوتاه مدت و میان مدت با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود سمت و سوی واقعی به عملیات اجرایی دهیم.

درپایان این نشست عنایت اله محمدی و علی حیاتی از مسئولین حوزه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح ریز برنامه‌های موجود در سند تحول بنیادین پرداخته و موارد لازم را در خصوص تدوین برنامه عملیاتی در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز