خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان؛

حسینیه اعظم در شب‌های محرم امسال، میزبان بیش از ۱۶ هزار عزادار حسینی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۷۰

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، در مدت ۱۳ شب از آغاز محرم میزبان بیش از ۱۶ هزار نفر عزادار حسینی است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، گفت: سخنران شب نهم، یکی از مسئولان کشوری خواهد بود که متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدجواد غم‌پرور در تشریح برنامه‌های ۱۳ شب محرم امسال حسینیه اعظم به قرائت زیارت عاشورا در روز پنجشنبه، یک آبان، اشاره کرد و اظهار داشت: مردم و خادمین افتخاری حسینیه اعظم با قرائت زیارت عاشورا به استقبال محرم می‌روند.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای خادمان فعال حسینیه اعظم در روز جمعه دوم آبان تدارک دیده شده، عنوان داشت: برنامه‌های رسمی محرم حسینیه اعظم از شنبه شب، سوم آبان ماه آغاز می‌شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زمان آغاز برنامه‌های شب‌های محرم این مسجد را ساعت ۲۰ و پایان آنرا ساعت ۲۳ شب اعلام کرد و گفت: حجت‌الاسلام کاظم سرابی در ۶ شب به سخنرانی می‌پردازند و حضرت آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان سخنران شب هفتم خواهد بود.

غم پرور از حضور حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، معاون قوه قضاییه، در مراسم و سخنرانی در حسینیه اعظم زنجان در شب هشتم محرم خبر داد و افزود: سخنران شب نهم یکی از مسئولان کشوری خواهد بود که متعاقبا اعلام می‌شود.

وی از حضرت آیت‌الله سید محمد حسینی به عنوان سخنران شب‌های دهم و یازدهم نام برد و ادامه داد: برای سخنرانی شب‌های ۱۲ و ۱۳ حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر حضور می‌یابند.

غم پرور در پایان، با اشاره به جدول برنامه اعلام شده شب‌های محرم از طرف این مسجد، برنامه ریزی انجام شده را تلاشی در جهت کسب رضایت عزاداران و گروه‌های سنی مختلف دانست و ادامه داد: استاد ولی‌الله کلامی، حاج اصغر گنج‌خانلو، مرتضی حیدری، یوسف شبیری، محمود حسینی، جواد رسولی، مهدی رسولی و علی بیگدلی مداحان و ذاکرانی هستند که در شب‌های محرم مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز