خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید غدیر خم در زنجان صورت گرفت؛

گرامیداشت دهه امامت و ولایت با برگزاری جشن غدیر در شرکت گاز استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۴۹

به مناسبت گرامیداشت عید فرخنده غدیر خم، مراسم جشنی با حضور پر شور کارکنان این شرکت بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.

امام جماعت شرکت گاز استان زنجان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و جشن ولایت و امامت علی بن ابی‌طالب ‌(ع)، عید غدیر را از مصادیق بارز بزرگداشت مقام ولایت و امامت عنوان و بر گرامی‌داشت این روز بزرگ تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محمودی با بیان این ‌که ذکر و یاد علی(ع) عبادت است بر شخصیت علی(ع) به عنوان تبلور واقعی از توحید، عدالت، شهامت، شجاعت و اخلاق نیکو اشاره و اظهار داشت: ارادت به اهل بیت علیهم السلام تنها با شناخت و معرفت محقق می‌شود و حقیقت اعتقاد به حضرت علی‌(ع) ‌؛ پایبندی به اصل ولایت است.

وی با اعلام اینکه عید غدیر، عید امامت و ولایت، از اعیاد مهم تشیع است؛ بر لزوم برپایی هر چه با شکوه‌تر جشن عید غدیر تاکید کرد و گفت: امروز بحثولایت و رهبری و جایگاه ولایت از مهم‌ترین مباحثاست که باید تلاش کنیم از تمام ظرفیتهای موجود خود در جهت بیان اهمیت اینجایگاه والا استفاده کنیم.

در این مراسم محمودی مداح اهل بیت علیهم السلام در قالب مدیحه سرایی به بیان فضایل و سجایای اخلاقی و اجتماعی آن حضرت پرداخته و کارکنان شرکت گاز استان زنجان نیز هم نوا با هم این روز خجسته را به پیشگاه اعظم امام عصر(عج) و خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تبریک گفتند.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت عید سعید غدیر، تهیه و ارسال احادیثو سخنان رسول خدا(ص) در قالب خطبه غدیر و پیام آن به همکاران، برگزاری جشن ولایت با حضور پر شور کارکنان، پرداختن به اهمیت و جایگاه این روز بزرگ در قالب سخنرانی و مدیحه سرایی، پخش شیرینی، تهیه گزارش و اخبار مربوط به چگونگی اقدامات شرکت گاز در این روز عزیز و نصب پلاکارد تبریک، از جمله اقدامات روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در بزرگداشت این روز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز