خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خدابنده با مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۹۵

شهر قیدار با ۷ شهر بیش از ۶۰ سال است که به عنوان شهر معرفی شده اما توجه ویژه‌ای به این شهرستان صورت نگرفته و درهیچ یک از شهرهای آن طرح فاضلاب اجرا نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: با همت مسئولین و همراهی مشترکین سعی داریم برنامه ریزی جامعی برای رفع مشکل کمبود آب شرب دراستان اجرا کنیم تا سال آینده با تنش آبی مواجه نشویم.

به گزارش ایلنا از زنجان، موسوی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار به وضعیت بارش نزولات آسمانی در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: کاهش بارندگی‌ها در سراسر استان، افزایش مصرف بی‌رویه از آب برای کشاورزی و گسترش شهرنشینی باعثشده تا سطح آب سفره‌های زیرزمینی کاهش یابد وبا کمبود آب شرب مواجه شویم که این تنش آبی در تمام شهرهای استان به چشم می‌خورد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای، در خصوص قدمت شهر قیدار افزود: شهر قیدار با ۷ شهر بیش از ۶۰ سال است که به عنوان شهر معرفی شده اما توجه ویژه‌ای به این شهرستان صورت نگرفته و درهیچ یک از شهرهای آن طرح فاضلاب اجرا نشده است.

وی در ادامه از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در امور آبفای خدابنده قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هم در این دیدار به لزوم صرفه جویی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر مدیریت مصرف از طرف مشترکین عامل مهمی برای عبور از این تنش آبی خواهد بود.

وی همچنین افزود: هم اکنون در استان میزان تولید و مصرف در نقطه سر به سر است که مسئولین امر باید برنامه ریزی مناسبی برای مدیریت مصرف داشته باشند.

جزءقاسمی در پایان تصریح کرد: با همت مسئولین و همراهی مشترکین سعی داریم برنامه ریزی جامع‌ای برای رفع مشکل کمبود آب شرب دراستان اجرا کنیم تا سال آینده با تنش آبی مواجه نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز