خبرگزاری کار ایران

در آیین مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دبیرستان علوم و معارف قرآنی؛

افتتاح دبیرستان صدرا گامی برای کاهش دغدغه مسوولان فرهنگی زنجان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۹۸

کسی که علم را فرا می‌گیرد باید به آن عمل کند در غیر این صورت فرا گیری این علم هیچ ثمره‌ای برای خود و جامعه ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کسی که علم را فرا می‌گیرد باید به آن عمل کند در غیر این صورت فرا گیری این علم هیچ ثمره‌ای برای خود و جامعه ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی امروز سه شنبه(۸مهر) درآیین مراسم آغاز سال تحصیلی دبیرستان علوم ومعارف قرآنی «صدرا» با اشاره به تاکید گسترش دین اسلام در جامعه گفت: علم باید در جامعه گسترش یافته و به آن عمل شود.

حجت الاسلام خدایی با بیان اینکه ثمره علم عمل به آن است، اظهار کرد: کسی که علم را فرا می‌گیرد باید به آن عمل کند در غیر این صورت فرا گیری این علم هیچ ثمره‌ای برای خود و جامعه ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت علم آموزی، گفت: علم راهی است که اهل بیت(ع) مشخص کرده‌اند و پیروان آنان به حتم اهل علم و عمل به آن خواهند بود.

وی در بخشی از سخنان خود به مظلومیت عرصه فرهنگ پرداخت و خاطر نشان شد: افتتاح دبیرستان صدرا گامی برای کاهش دغدغه مسوولان و دلسوزان فرهنگی این استان است.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به دانش آموزان دبیرستان صدرا یادآور شد: این دانش آموزان بعد از فارغ التحصیلی می‌توانند وارد دوره چهارم حوزه علمیه و یا دانشگاه شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال با پیگیری مستمر این اداره کل موفق شدیم، یکی از مدارس فرسوده آموزش و پروش این استان را برای دانش آموزان رشته علوم و معارف اسلامی در اختیارداشته باشیم خبر از عدم تخصیص امکانات لازم آموزشی، فرهنگی آنگونه که شایسته این مدرسه است داد.

این مسئول فرهنگی در ادامه اظهار داشت: علیرغم تمام مظلومیت دانش آموزان دبیرستان صدرا، تمامی کسانی که وارد این عرصه فرهنگی آموزشی شده‌اند پرچم دار دین اسلام محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام خدایی در پایان آیین مراسم آغاز سالتحصیلی جدید دبیرستان «صدرا» خاطر نشان کرد: هم اکنون این اداره کل در تلاش برای تملک زمینی به منظور احداثمدرسه‌ای مناسب و شایسته برای این دانش آموزان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز