خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان کسب دومین مدال طلای کاروان ورزش ایران را توسط ورزشکار زنجانی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۸۴

استاندار زنجان، این درخشش و کسب مدال طلای کاروان ورزش ایران را توسط ورزشکار زنجانی «محسن محمد سیفی» به مردم ایران و استان زنجان تبریک گفت.

استاندار زنجان، این درخشش را به محسن محمد سیفی و مردم فهیم زنجان و کشور تبریک گفت.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ووشوکار ارزنده ایران با کسب نشان طلای مسابقات ووشو اینچئون کره جنوبی توانست از اقتدار و حیثیت این رشته ورزشی ایران به درستی دفاع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، کسب دومین مدال طلای مسابقات بازی های آسیایی اینچئون توسط ورزشکار زنجانی را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در قسمتی از این پیام تبریک آمده است: «کسب دومین مدال طلای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون» در رشته ورزشی ووشو توسط ورزشکار دلاور و با اخلاق زنجانی محسن محمد سیفی، موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایشان افزود. این موفقیت، نمادی از تلاش و امیدی است که برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته شد.

اینجانب با تبریک این درخشش به آقای محسن محمد سیفی و مردم فهیم زنجان، از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران زحمتکش تقدیر و تشکر نموده و تداوم پیروزی آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد سیفی، نابغه ووشو ایران و جهان حریفان را سخت شگفت زده کرد

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، گفت: قدرت بالای «محسن محمدسیفی» ووشوکار ارزنده زنجانی که از نوابغ ووشوی ایران و جهان است در این دوره از بازی‌های آسیایی نیز حریفان را به شگفتی وا داشت.

ایرج رحمانی، با بیان اهمیت بازیهای هفدهمین دوره بازیهای آسیایی «اینچئون» یادآور شد: این ووشوکار ارزنده ایران با کسب نشان طلای مسابقات ووشو اینچئون کره جنوبی توانست از اقتدار و حیثیت این رشته ورزشی ایران به درستی دفاع کند.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: این پیروزی دلنشین را به مردم ورزش دوست ایران تبریک گفت و اظهارکرد: ایران به کسب نشان طلا در مسابقات ووشو از سوی «محمدسیفی» بسیار امیدوار بود و بطور حتم این امیدواری نیز سنگینی رقابت‌ها را برای این ورزشکار دوچندان کرده بود.

رحمانی با بیان توانمندی‌های این ورزشکار ایرانی، گفت: این ووشوکار جسور و توانمند همچنان در برابر حریفان خود عرض اندام می‌کند و در طول پنج سال اخیر در هیچ مسابقه‌ای به کمتر از نشان طلا راضی نشده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه، تصریح کرد: در رقابتهای اینچئون کره جنوبی، محمدسیفی در هیچ راندی نه فقط نتیجه را به حریف واگذار نکرد بلکه مبارزه‌اش در هر راند برای به زانو درآوردن حریفان قدر و توانمند بیشتر از یک دقیقه طول نکشید که این مایه فخر و مباهات است.

رحمانی، در پایان خاطر نشان شد: این ووشوکار صاحب نام و پرآوازه کشور ایران و استان زنجان، به کابوسی برای حریفان و مربیان تیم‌ها در مسابقات تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز