خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد:

آمادگی کامل استان برای برگزاری طرح سرشماری کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۸۷

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در دومین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی کشاورزی استان بر لزوم استفاده از شبکه های ارتباطی روستایی و امکانات موجود در دستگاه‌های استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، گفت: با رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در شهرستان‌ها تلاش کنیم تا امکانات مورد نیاز تا زمان آغاز عملیات اجرایی سرشماری در پنجم مهرماه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رحیم عصفوری امروز دوشنبه(۳۱ شهریور) در دومین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی کشاورزی استان با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در حوزه تولیدات اظهار داشت: حجم عمده تولیدات کشور بر عهده بخش کشاورزی است لذا اهمیت سرشماری و بروز رسانی اطلاعات در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان با تاکید بر افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری کشاورزی حین عملیات اجرایی، گفت: در روزهایی که در آستانه اجرای طرح سرشماری قرار داریم و در زمان اجرای عملیات‌ها، با همکاری صداوسیمای مرکز استان باید تبلیغات بصورت گسترده انجام پذیرد.

عصفوری در ادامه بر لزوم استفاده از شبکه‌های ارتباطی روستایی و امکانات موجود در دستگاه‌های استان و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: با رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در شهرستان‌ها تلاش کنیم تا امکانات مورد نیاز تا زمان آغاز عملیات اجرایی سرشماری در پنجم مهرماه فراهم شود.

محمدرضا نهاوندی‌پور، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، نیز در ادامه این جلسه از همکاری کامل ادارات جهاد کشاورزی شهرستانهای استان در اجرای طرح سرشماری افزود: علی رغم آغاز کشت پاییزه در شهرستان‌ها و افزایش تراکم کاری جهاد کشاورزی در این فصل، کلیه نیرو‌ها و امکانات این اداره کل در مرکز استان و شهرستان‌ها جهت اجرای هرچه بهتر طرح سرشماری کشاورزی، در اختیار این طرح قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز