خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خر‌م‌دره خبر داد:

پرداخت ۹ میلیارد ریال کمک معیشت در شهرستان خرم‌دره

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۹۳

خدماتی که به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، شامل ۳۵ سرفصل خدماتی و حمایتی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره، گفت: پرداخت کمک معیشت تنها حمایتی نیست که کمیته امداد از مددجویان انجام می‌دهد، بلکه طی سال بر اساس نیاز هر خانواده سرفصل‌های خدماتی دیگری نیز ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل احمدی امروز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۶۲۹ خانوار با جمعیت قریب به ۴ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره هستند، تصریح کرد: مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و طرح شهید رجایی ساماندهی شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه این نهاد در ۱۶ روستا و شهر شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خدماتی که به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، شامل ۳۵ سرفصل خدماتی و حمایتی است.

این مسئول با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون ۹ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای پرداخت شده است، اضافه کرد: پرداخت کمک معیشت تنها حمایتی نیست که کمیته امداد از مددجویان انجام می‌دهد، بلکه طی سال بر اساس نیاز هر خانواده سرفصل‌های خدماتی دیگری نیز ارائه می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد، ساخت مسکن برای مددجویان در بخش عمران است، اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون ۲۳۴ واحد مسکونی مددجویی در خرم‌دره به صورت کلی و جزئی تعمیر و ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارائه این میزان خدمات عمرانی ۴۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: در همین راستا برای منازل مسکونی تعدادی از مددجویان حمام و سرویس‌های بهداشتی مناسب ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز