خبرگزاری کار ایران

همزمان با شهریوردر دانشگاه زنجان برگزار می شود؛

اولین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای، روستایی در آسیا و اقیانوسیه

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۰۲

شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمند سازی و توان افزایی زنان روستایی با همکاری بانک کشاورزی با همکاری انجمن بین المللی آپراکا از جمله برنامه های این کنگره خواهد بود.

دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای، روستایی درآسیا و اقیانوسیه و۵ امین کنگره بین المللی علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، گفت: در زمان برگزاری این کنگره شاهد برگزاری کارگاههای علمی نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسماعیل کرمی دهکردی، امروز(۹شهریور) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبربا اشاره به برگزاری اولین کنفرانس بین المللی در دانشگاه زنجان اظهار داشت: این چهارمین دوربرگزاری این کنفرانس است که در سالجاری برای اولین بار به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

کرمی دهکردی با بیان اینکه این کنفرانس بین المللی با شرکت اساتید دانشگاههای معتبر بین المللی برگزار می‌شود، گفت: ۶۳۵مقاله علمی به این کنگره رسیده که از بین این مقالات ۹۰مقاله داوری و پذیرفته شده است که داوری این مقالات در مجموعه‌ای به چاپ رسیده است.

عضو هیئت علمی و دبیر علمی کنفرانس بین المللی ترویج در ادامه با اشاره به حضور ۷۰۰-۶۰۰مه‌مان داخلی و۴۰نفر مه‌مان خارجی گفت: ۲۴کشور دنیا در این کنگره حضور دارند.

وی حضور اساتید برجسته خارجی را از قاره اروپا، استرالیا، آمریکای جنوی و آفریق و آسیا عنوان کرد ویادآورشد: ۷۲مقاله در سه پنل ارائه خواهدشد.

دانشیار گروه ترویج با بیان اینکه بازدیدی نیز از اجرای طرح‌های حوزه کشاورزی در زمان برگزاری کنفرانس خواهد بود، تصریح کرد: شاهد برگزاری کارگاه @ های آموزشی توانمند سازی و توان افزایی زنان روستایی با همکاری بانک کشاورزی با همکاری انجمن بین المللی آپراکا از جمله برنامه‌های این کنگره خواهدبود.

کرمی دهکردی با اشاره به ۸۰مقاله علمی به دو زبان فارسی و بین المللی دراین کنگره بین المللی خاطر نشان شد: در زمان برگزاری این کنگره شاهد برگزاری سه پنل علمی نیز خواهیم بود.

دبیر علمی این کنگره در بخشی از سخنان خود با اشاره به تبادل نظر با برگزاری این محافل علمی افزود: این حرکت در راستای تحقق سال فرهنگ واقتصاد با عزم ملی ومدریرت جهادی صورت گرفته است.

کرمی دهکردی، در پایان با بیان اینکه فرهنگسازی واطلاع رسانی دراین زمینه مهم‌تر از تحقیقات است افزود: هدف از برگزاری این کنگره به کار بستن اقدامات عملی موثر درزمینه بکار گیری الگوهای بهتر زیست محیطی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز