خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز کارمند در زنجان صورت گرفت؛

تجلیل از کارمندان نمونه استان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۰۹

با حضور استاندار زنجان از ۱۷ کارمند نمونه استان و ۵ دستگاه بر‌تر در طرح افکار سنجی سال ۹۲ تجلیل بعمل آمد.

استاندار زنجان گفت: امید است همه ما خدمتگزاران خوبی برای نظام بوده و برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم تلاش کنیم.

به گزارش خبرگار ایلنا از زنجان، در این مراسم، استاندار زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با خدمات ارزشمند دولت عنوان کرد و افزود: در این ایام مردم از مشکلات کار دولت نیز بهتر مطلع می‌شوند.

انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه برخی درخواست‌های مردم از دولت به علت محدودیت‌های قانونی قابل اجرا نیست ولی بسیاری از مطالبات مردم در نظام اداری کشور پاسخ داده می‌شود.

مقام عالی استان بیان دستاوردهای نظام بدون توجه به کارکنان آن را بدور از انصاف دانست و تصریح داشت: عملکرد مطلوب نظام جمهوری اسلامی نشان دهنده عملکرد قابل قبول اجزا و کارکنان نظام است.

انصاری در پایان اظهار داشت: امید است همه ما خدمتگزاران خوبی برای نظام بوده و برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم تلاش کنیم.

در این مراسم از ۱۷ کارمند نمونه استان و ۵ دستگاه بر‌تر در طرح افکار سنجی سال ۹۲ تجلیل شد.

مدیریت بیمه دانا، اداره کل پست استان، مدیریت بازنشستگی استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل ثبت احوال استان به ترتیب دستگاههای نمونه در طرح افکار سنجی ارباب رجوع معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز