خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۷۴

مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور با حضور ۲۰ استان در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان، گفت: اجرای برنامه گردشگری و بازدید از مناطق و اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، برگزاری کارگاه‌های علمی و فرهنگی و بازدید از گنبد تاریخی سلطانیه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقات است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نورزنجان، گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌ نور کشور هفتم تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات روز شنبه هشتم شهریور ماه با حضور مسئولان، ورزشکاران، مربیان و داوران برگزار و مراسم اختتامیه نیز جمعه هفته آینده پانزدهم شهریور برگزار می‌شود.

در این مسابقات ۲۶۷ نفر متشکل از ۲۲۱ ورزشکار، ۲۰ مربی، ۱۸ سرپرست تیم و ۱۰ همراه حضور دارند و قضاوت این مسابقات بر عهده ۱۴ داور از استان‌های مختلف کشور است.

این مسابقات در دانشگاه زنجان و با همکاری اداره کل تربیت بدنی و معاونت فرهنگی و اجتماعی پیام نور برگزار می‌شود.

اجرای برنامه گردشگری و بازدید از مناطق و اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، برگزاری کارگاه‌های علمی و فرهنگی و بازدید از گنبد تاریخی سلطانیه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز