خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اشتغالزایی برای ۱۰۲ مددجوی کمیته امداد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۸۸

در اجرای طرح‌های اشتغال ضمن توجه به ظرفیت‌های نسبی مناطق مختلف استان و آموزش‌های طی شده توسط متقاضیان، توجه خواهد شد تا طرح‌های اجرایی از پایداری لازم برخوردار باشند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان گفت: در اجرای طرح‌های اشتغال ضمن توجه به ظرفیت‌های نسبی مناطق مختلف استان و آموزش‌های طی شده توسط متقاضیان، توجه خواهد شد تا طرح‌های اجرایی از پایداری لازم برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور عبادی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، امسال ۸۵ طرح اشتغالزایی در استان زنجان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها ۱۱ میلیارد ریال است، بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۰۲ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان اشتغالزایی خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های اشتغالزایی این نهاد، طی سال جاری در راستای تحقق برنامه‌های توانمندسازی مددجویان این نهاد طی سال جاری در قالب بودجه سالانه و از محل بند(د) تبصره ۱۷، افزود: در این راستا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جامعه هدف این نهاد پیش بینی شده است که امیدواریم با ابلاغ به موقع اعتبارات مورد نظر از سوی بانک مرکزی و همراهی مدیران بانک‌های عامل در استان بتوانیم در راستای اشتغالزایی اقشار آسیب پذیر و ساکن در مناطق محروم استان گام‌های موثری برداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده در قالب قرض‌الحسنه و با بازپرداخت پنج ساله در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: در اجرای طرح‌های اشتغال ضمن توجه به ظرفیت‌های نسبی مناطق مختلف استان و آموزش‌های طی شده توسط متقاضیان توجه خواهد شد تا طرح‌های اجرایی از پایداری لازم برخوردار باشند.

وی در پایان با اشاره به همکاری ۱۸ ناظر با این نهاد و انجام نظارت‌های دوره‌ای سه ماهه بر طرح‌های اشتغال، تصریح کرد: خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده بیش از ۹۰ درصد طرح‌های اجرا شده در پنج سال اخیر پایدار بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز