خبرگزاری کار ایران

معاون مستقل در امور همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی در زنجان در زنجان:

توان‌افزایی بانوان در بخش کشاورزی به توسعه این بخش در کشور منجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۰۱

هم اکنون پروژه‌هایی با مشارکت و همکاری اعضای آپراکا برای تحقق اهداف فعالیت‌های زنان کشور در بخش کشاورزی دردست اجراست.

معاون مستقل در امور همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی در زنجان گفت: محور مهم کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای روستایی توجه به نقش بی‌بدیل خانوارهای روستایی در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ارغوان فرزین معتمد، امروز چهارشنبه(۲۲مرداد) در جمع خبرنگاران زنجان با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی مرکز تعالی بانوان آپراکا، توانمندسازی بانوان در بخش کشاورزی است، اظهار داشت: تحقق این امر مهم نیازمند مطالعات دقیق، هدفمند و در ‌‌نهایت ارایه تسهیلات لازم در جامعه است.

فرزین معتمد با بیان اینکه بانک کشاورزی دارای نقش اساسی در این زمینه است، تصریح کرد: هم اکنون پروژه‌هایی با مشارکت و همکاری اعضای آپراکا برای تحقق اهداف فعالیت‌های زنان کشور در بخش کشاورزی دردست اجراست.

معاون مستقل در امور همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، با یادآوری برگزاری پنجمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی منابع طبیعی ایران و نخستین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای روستایی در آسیا و اقیانوسیه در زنجان افزود: این دو همایش بستر مناسبی را برای تعاملات گسترده با اساتید فن این رشته به ویژه برای پیشبرد اهداف مدون شده بخش کشاورزی در روستا‌ها فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: محور مهم کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای روستایی توجه به نقش بی‌بدیل خانوارهای روستایی در بخش کشاورزی است.

معاون مستقل در امور همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، در بخشی از سخنان خود خاطر نشان شد: ۷۰ درصد کشاورزی دنیا برعهده خانوارهای روستایی است و این موضوع مهم بیانگر توجه و ارایه برنامه‌ها و سیاستگزاری متمرکز در این بخش است.

فرزین معتمد، در ادامه تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این دو همایش نمایندگان ۲۳ کشور مدعو از نمایشگاه توانمندی‌های بخش کشاورزی استان زنجان دیدن خواهند کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها نماینده مقیم سازمان ملل در ایران و دبیر کل سابق آپراکا حضور خواهند داشت.

پنجمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران و نخستین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره‌ای روستایی در آسیا و اقیانوسیه از ۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه سال جاری با حضور چهار هزار و ۵۰۰ می‌ه‌مان داخلی و ۵۰ مهیمان خارجی در زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز