خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

خلق فرصت‌های جدید وافزایش رفاه عمومی موجب افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۰۴

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با سیاست‌های دولت و همگامی مردم در کنترل و مهار تورم موثر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: توجه به بیان واقعیت‌ها منشور اخلاقی خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمد غریوی امروز(۲۰مرداد) در نشست خبری خود با خبرنگاران با تبریک ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار، با اشاره به نقش مطبوعات در تربیت جامعه اظهار داشت: مطبوعات به عنوان یک مرکز آموزشی دارای نقش مهمی در هدایت جامعه است.

غریوی با بیان اینکه خبرنگاران انسان‌های جسور و شجاع هستند، گفت: مطبوعات زمینه هدایت جوانان را به عنوان نیروهای انسانی مفید بر عهده دارد.

توجه به بیان واقعیت‌ها منشور اخلاقی خبرنگاران است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به نقش و رسالت مهم خبرنگاران در آرامش جامعه تصریح کرد: توجه به بیان واقعیت‌ها منشور اخلاقی خبرنگاران به شمار می‌آید.

غریوی در ادامه با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری کسی که قلم به دست می‌گیرد باید دارای تقوا، صداقت و عفاف باشد، تصریح کرد: دوری از ایجاد یاس، سخن پراکنی، بدگویی و افشاگری‌های بی‌پایه و اساس باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

این مسئول در زنجان، ایمان و تقوا را سلاحی مهم برای خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید در کنار ایمان و تقوا تخصص و تعهد لازم را داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به کنترل و مهار تورم در کشورخاطر نشان کرد: اجرای فازدوم هدفمندی یارانه‌ها با سیاست‌های دولت و همگامی مردم در کنترل و مهار تورم موثر بوده است.

ایجاد فضای امید و نشاط مهم‌ترین دستاورد دولت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، د راین زمینه ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه را مهم‌ترین دستاورد دولت در یک سال گذشته برشمرد و گفت: مردم به بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی در جامعه خوش بین و امید وار هستند.

غریوی، با بیان اینکه بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی موجب خلق فرصت‌های جدید و افزایش رفاه عمومی می‌شود، یادآورشد: خلق فرصت‌های جدید و افزایش رفاه عمومی موجب افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در کشور می‌شود.

این مقام مسئول در استان زنجان، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران در محیط‌های امن نسبت به سرمایه‌گذاری خود اقدام می‌کنند، اظهار داشت: علاقه‌مندیهای لازم از سوی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در کشور ایجاد شده است.

وی، با بیان اینکه ایجاد فضای سالم برای نقد از دیگر رویکردهای دولت است، تصریح کرد: فعالیت احزاب، مطبوعات و رسانه‌ها موجب رشد، تعالی و توسعه جامعه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، کارکرد دولت را ارتباط با کشورهای دیگردر کاهش تنش‌های خارجی مهم ارزیابی کرد وگفت: در حال حاضر ارتباط ایران با کشورهای خارجی مطلوب‌تر شده است.

غریوی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به الکترونیکی کردن برخی فعالیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: از جمله این خدمات درخواست‌های بازنشستگی قبل از موعد در این اداره کل است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در این خصوص رتبه سوم کشوری را از آن استان زنجان دانست و گفت: الکترونیکی کردن درخواست‌ها و دعوت‌نامه‌های هئیت‌های تشخیص و حل اختلاف نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول دراستان یاد اورشد: احصای خدمات قابل واگذاری اداره کل تعاون زنجان به بخش خصوصی به زودی با اقدامات ویژه در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در پایان این نشست توسعه اتحادیه‌های تعاونی، تکریم مراجعان، راه‌اندازی نخستین نشریه الکترونیکی را از دیگر اقدامات در این زمینه عنوان کرد و افزود: حمایت از شرکت‌های تعاونی نیز در دستور کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز