خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) خبر داد:

پرداخت ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۰۴

صندوق سرمایه گذاری مهر امام رضا(ع) به دنبال حمایت از پشتیبانان فروش است و در این راستا نیز تسهیلات در خورتوجهی اعطاء خواهد کرد.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان، گفت: ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های جمعی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر وفایی، امروز چهارشنبه(۱۵مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول چهار ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های جدید این صندوق، تسهیلات به طرح‌های خویش فرمایی، کارفرمایی، پشتیبانان مشاغل خانگی و برندهای منطقه‌ای و محله‌ای پرداخت می‌شود.

وفایی با بیان اینکه در راستای تغییر دولت و هیات مدیره این صندوق سیاست اعطای تسهیلات و حمایت از فرد به سمت اعطای تسهیلات جمعی سوق پیدا کرده استافزود: در پی تفاهم نامه صندوق مهر امام رضا(ع) با دستگاه‌های مختلف در استان زنجان افراد متقاضی این تسهیلات به صندوق معرفی می‌شوند.

پرداخت ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در سال جاری

این مسئول در زنجان، از پرداخت ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در سال جاری خبر داد و افزود: سیاست‌های جدید این صندوق، ارائه تسهیلات به طرح‌های خویش فرمایی، کارفرمایی، پشتیبانان مشاغل خانگی و برندهای منطقه‌ای و محله‌ای است.
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) در استان زنجان ادامه داد: در سال جاری ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به صندوق مهر امام رضا(ع) در استان زنجان اختصاص یافته است.

وفایی در ادامه با اشاره به اینکه این اعتبارات بیشتر به طرح‌های خدماتی ارائه می‌شود، تصریح کرد: ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های جمعی نیز اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با پی تفاهم نامه صندوق مهر امام رضا(ع) با دستگاه‌های اجرایی افراد متقاضی این تسهیلات به صندوق معرفی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه رسالت این صندوق ساماندهی تولید انبوده از محیط‌های خانگی به واحدهای تولیدی است، گفت: صاحبان رشته‌های کاری صنایع دستی، تراش سنگ‌های قیمتی، فرش، پوشاک، کیف و کفش، فروش محصولات کشاورزی، توسعه شبکه‌های فروش و توسعه نمایندگی برندهای محلی و منطقه‌ای می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

صندوق مهر امام رضا(ع) به دنبال حمایت از پشتیبانان فروش است

وی با بیان اینکه صندوق سرمایه گذاری مهر امام رضا(ع) به دنبال حمایت از پشتیبانان فروش است، افزود: این افراد می‌توانند با پشتیبانی از چند طرح تسهیلات لازم را از صندوق دریافت کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: از زمان تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) در استان زنجان ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اعطاء شده است که ۴.۵ درصد آن تسهیلات معوق هستند.

وفایی با اشاره به رشد ۱۸ درصدی اعتبارات این صندوق در سال جاری نسبت به سال گذشته اضافه کرد: اقدمات مطلوبی در این حوزه انجام شده است.

وی افزود: به منظور اعطای تسهیلات ازدواج نیز طرح دو فوریتی برای پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه به صندوق مهر امام رضا(ع) برای تسهیلات ازدواج ارائه شده است.

اجرای طرح اعطای تسهیلات به برندهای منطقه‌ای و محله‌ای

وی همچنین از اجرای طرح اعطای تسهیلات به برندهای منطقه‌ای و محله‌ای خبر داد و افزود: تاکنون ۲۹ شرکت ثبت نام کرده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح‌های جدید برای سپرده گذاری اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح قلک به منظور سپرده گذاری کودکان در دست اقدام است.

وی در پایان گفت: در قالب این طرح کودکان می‌توانند پول‌های جمع آوری شده را به عنوان سپرده سرمایه گذاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز